kriske Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Telkens ik in de wagen stap of als ik het ontkoppelingspedaal intrap komt er een vervelend en krakend geluid onder de zetel vandaan. Ik ben hiermee al naar de garage geweest en ze hebben toen de bevestiging van de zetel eens gelost en terug vast gezet. Probleem opgelost, maar na 2 dagen opnieuw hetzelfde vervelend gekraak. Is er iemand die hiervoor een oplossing heeft? Voor de rest ben ik supertevreden van de sportage! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Telkens ik in de wagen stap of als ik het ontkoppelingspedaal intrap komt er een vervelend en krakend geluid onder de zetel vandaan. Ik ben hiermee al naar de garage geweest en ze hebben toen de bevestiging van de zetel eens gelost en terug vast gezet. Probleem opgelost, maar na 2 dagen opnieuw hetzelfde vervelend gekraak. Is er iemand die hiervoor een oplossing heeft? Voor de rest ben ik supertevreden van de sportage! Heb er zelf geen probleem mee. Kan iets stoms zijn. Best eens iemand de pedalen laten bedienen terwijl jij je onder de stoel wurmt (al stilstaand natuurlijk hé...) By the way, welkom op 't forum en stel je ff voor bij de nieuwe leden. Hoe lang heb je je SP3 al en welk type? Iedereen houdt hier ook erg van fotooooo's grtz, Kurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raes Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Ik zou het bij deze eens willen hebben over de achterbank. Ik heb nu 2 weken mijn sportage maar vandaag ontdekte ik bij deze van mij dat de achterbank los zit! Ik kan de zijkanten van de achterbank echt bewegen... Het is alsof je het zitvlak zou kunnen wegklappen om een vlakke laadruimte te hebben. Is dit van iedereen zo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanelli Posted July 15, 2011 Share Posted July 15, 2011 Telkens ik in de wagen stap of als ik het ontkoppelingspedaal intrap komt er een vervelend en krakend geluid onder de zetel vandaan. Ik ben hiermee al naar de garage geweest en ze hebben toen de bevestiging van de zetel eens gelost en terug vast gezet. Probleem opgelost, maar na 2 dagen opnieuw hetzelfde vervelend gekraak. Is er iemand die hiervoor een oplossing heeft? Voor de rest ben ik supertevreden van de sportage! Ik heb dat zelf ook eens voor gehad, toen hebben ze bevestigingspunten los gemaakt en ingevet daarna het boeltje terug vast gezet. Daarna geen enkel probleem meer gehad. groet, Vanelli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvp72 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Ik zou het bij deze eens willen hebben over de achterbank. Ik heb nu 2 weken mijn sportage maar vandaag ontdekte ik bij deze van mij dat de achterbank los zit! Ik kan de zijkanten van de achterbank echt bewegen... Het is alsof je het zitvlak zou kunnen wegklappen om een vlakke laadruimte te hebben. Is dit van iedereen zo? Ik heb het ook gemerkt toen ik voor de 1e keer de leuning plat wilde doen. Bij de oude Sportage bewoog het zitvlak mee bij het neerklappen, maar dat deed deze dus niet. Dus ik proberen of ik hem omhoog kreeg en dat lukte zonder problemen. Een centimeter of 15 a 20 vanuit de zijkant en een centimeter of 5 vanuit de voorzijde van het zitvlak (geldt voor beide kanten) zitten plastic klemmetjes die de boel op hun plek houden. Maar echt los zit het niet zover ik kon zien zat het zitvlak aan de achterzijde vast (ook zag je een kabel liggen), dus is volgens mij niet echt de bedoeling. Heb verder eigenlijk daarna niet meer naar gekeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts