bennycortina Geplaatst 16 Juni, 2011 Geplaatst 16 Juni, 2011 Hallo beste sportage vrienden, wie van jullie heeft een trekhaak laten monteren op zijn Sportage? Zoja welk merk is het aub (origineel Kia of andere constructeur) en welk type (afneembaar of vaste trekhaak) Is er daarvoor een gat of gleuf gemaakt in de bumper of niet? Graag jullie reactie aub ! mvg Benny Quote
smetjesmee Geplaatst 16 Juni, 2011 Geplaatst 16 Juni, 2011 Hallo beste sportage vrienden, wie van jullie heeft een trekhaak laten monteren op zijn Sportage? Zoja welk merk is het aub (origineel Kia of andere constructeur) en welk type (afneembaar of vaste trekhaak) Is er daarvoor een gat of gleuf gemaakt in de bumper of niet? Graag jullie reactie aub ! mvg Benny Hoi Benny Ik ben graag de eerste om van wal te steken Wij vroegen een verticaal afneembare, maar er werd een Thule BMA onder geschroefd. Stukje van 5 cm x 3 cm werd uit de bumper gezaagd. Wel zwart plastic afschermdopje bijgeleverd om het minder te doen opvallen. Fiche is wegklapbaar. PS. Naast de USB-sleuf onder de radio zit een knop om de achteruitrijsensoren op de achterbumper af te leggen. Ik weet niet of die er standaard bij iedereen met sensoren zit...? grtz, Kurt Quote
bowie97 Geplaatst 17 Juni, 2011 Geplaatst 17 Juni, 2011 Als je de achteruit rij sensors hebt ( fabrieks- inbouw ) is dat standaard. Quote
smetjesmee Geplaatst 17 Juni, 2011 Geplaatst 17 Juni, 2011 Als je de achteruit rij sensors hebt ( fabrieks- inbouw ) is dat standaard. Okay. tnx bowie97 Quote
deroos Geplaatst 17 Juni, 2011 Geplaatst 17 Juni, 2011 Hallo beste sportage vrienden, wie van jullie heeft een trekhaak laten monteren op zijn Sportage? Zoja welk merk is het aub (origineel Kia of andere constructeur) en welk type (afneembaar of vaste trekhaak) Is er daarvoor een gat of gleuf gemaakt in de bumper of niet? Graag jullie reactie aub ! mvg Benny Quote
deroos Geplaatst 17 Juni, 2011 Geplaatst 17 Juni, 2011 Hallo beste sportage vrienden, wie van jullie heeft een trekhaak laten monteren op zijn Sportage? Zoja welk merk is het aub (origineel Kia of andere constructeur) en welk type (afneembaar of vaste trekhaak) Is er daarvoor een gat of gleuf gemaakt in de bumper of niet? Graag jullie reactie aub ! mvg Benny Bij mij is door de dealer via Kia een ALKO (Duits) afneembare trekhaak gemonteerd. Hoeft niets veranderd te worden aan de carrosserie o.i.d. Prima spul.Echt een aanrader ! Vr. groet . deRoos Quote
Goza de la vida Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Bij mij is door de dealer via Kia een ALKO (Duits) afneembare trekhaak gemonteerd. Hoeft niets veranderd te worden aan de carrosserie o.i.d. Prima spul.Echt een aanrader ! Vr. groet . deRoos Hebt u evt foto's van de trekhaak? Uitzicht zonder de trekhaak achteraan? Is de stekkerdoos ook onzichtbaar gemonteerd? Quote
Smart Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Kijk anders eens hier: http://www4.al-ko.de/geschaeftsfelder/automotive/produkte/anhaengerkupplungen/abnehmbare-systeme.html Het Duitse woord voor trekhaak is: Anhängerkupplung. Quote
Goza de la vida Geplaatst 19 Juni, 2011 Geplaatst 19 Juni, 2011 Kijk anders eens hier: http://www4.al-ko.de/geschaeftsfelder/automotive/produkte/anhaengerkupplungen/abnehmbare-systeme.html Het Duitse woord voor trekhaak is: Anhängerkupplung. Website had ik al gevonden maar ik zou het graag eens in realiteit zien. Volgens dealer moet er altijd een klein stukje uit de bumper om trekhaak te monteren en ik wil het tegendeel bewijzen. Wie helpt me het te bewijzen? Quote
Djake Geplaatst 20 Juni, 2011 Geplaatst 20 Juni, 2011 Bij mij staat er een originele trekhaak op en is er geen gat geboord. Het is een 7-polige, die ik meestal gebruik voor de fietsdrager. greetz, Djake Quote
deroos Geplaatst 20 Juni, 2011 Geplaatst 20 Juni, 2011 Hebt u evt foto's van de trekhaak? Uitzicht zonder de trekhaak achteraan? Is de stekkerdoos ook onzichtbaar gemonteerd? Quote
Ysie Geplaatst 20 Juni, 2011 Geplaatst 20 Juni, 2011 Hey, Die R acheraan het logo van de sportage, waar heb je deze gekocht? Grt. Quote
harter Geplaatst 20 Juni, 2011 Geplaatst 20 Juni, 2011 Bij mij staat er een originele trekhaak op en is er geen gat geboord. Het is een 7-polige, die ik meestal gebruik voor de fietsdrager. greetz, Djake Welk merk trekhaak is dit die gemonteerd is. En zou je at foto's kunnen plaatsen. Bedankt voor je moeite Quote
deroos Geplaatst 20 Juni, 2011 Geplaatst 20 Juni, 2011 Hey, Die R acheraan het logo van de sportage, waar heb je deze gekocht? Grt. Kijk op : www.jayongmall.net dan naar : KIA MOTORS dan naar : All new Sportage. Heb daar diverse accessoires besteld ( let op: prijzen in us dollars ! en geen verzendkosten ).Na betaling binnen 10 dagen correct geleverd vanuit Korea. Succes. Quote
deroos Geplaatst 20 Juni, 2011 Geplaatst 20 Juni, 2011 Hoeft NIETS gezaagd of geboord te worden !!! Als je een hekel hebt aan de stekkerdoos is die eenvoudig via een beugeltje, onzichtbaar te monteren. Kijk op : www.al-ko.de/ automotive anhangerkupplungen vertikal abnehmbar drei kugelsystem Succes ! Quote
Ysie Geplaatst 20 Juni, 2011 Geplaatst 20 Juni, 2011 Kijk op : www.jayongmall.net dan naar : KIA MOTORS dan naar : All new Sportage. Heb daar diverse accessoires besteld ( let op: prijzen in us dollars ! en geen verzendkosten ).Na betaling binnen 10 dagen correct geleverd vanuit Korea. Succes. Bedoel je dat je de verzendkosten moet bijrekenen? Quote
Ysie Geplaatst 20 Juni, 2011 Geplaatst 20 Juni, 2011 Hoeft NIETS gezaagd of geboord te worden !!! Als je een hekel hebt aan de stekkerdoos is die eenvoudig via een beugeltje, onzichtbaar te monteren. Kijk op : www.al-ko.de/ automotive anhangerkupplungen vertikal abnehmbar drei kugelsystem Succes ! Weet er iemand het verschil tussen beide emblemen, KIA ALL NEW SPORTAGE 2011 R LOGO EMBLEM GRILL + TRURNK of KIA ALL NEW SPORTAGE 2011 GRILL TRUNK EMBLEM RED Bij de combinatie met achterembleem is het goedkoper??? Is de kwaliteit van de grille goed???? Wat denken jullie mocht ik dit plaatsen op een witte sportage , zou het mooi zijn????? Quote
deroos Geplaatst 21 Juni, 2011 Geplaatst 21 Juni, 2011 Bedoel je dat je de verzendkosten moet bijrekenen? Neen, je hoeft juist GEEN verzendkosten te betalen ! Quote
Raes Geplaatst 21 Juni, 2011 Geplaatst 21 Juni, 2011 Bij Hyundai zagen ze ook stukken uit de bumper om de trekhaak te monteren... Quote
Ysie Geplaatst 21 Juni, 2011 Geplaatst 21 Juni, 2011 Vandaag eens bij de garage geweest en gevraagd of ze ook een stuk uit de bumper zagen, zij zeiden me dat ze geen stuk uitzagen omdat ze een originele trekhaak gebruiken. Dus wat is originele dan ??? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.