truckertje Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Marian en heb gisteren een nieuwe Kia Picanto gekocht . Samen met mijn hoor die ook al een zeer tevreden Kia rijder is(Truckertje). Het is het "oude" model maar dat maakt niet uit vinden wij. Volgende week vrijdag of zaterdag kan ik hem op gaan halen bij de dealer dus dan wordt het ook fototje maken en zal hem ook hier plaatsen. Quote
Smart Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 Welkom en gefeliciteerd Marian, een trots bezit. Het maakt daarbij toch niet uit welk model Picanto? Veel rijplezier en veilige kílometers toegewenst! Laat je ook nog wat foto's zien van je nieuwe aanwinst straks? Quote
truckertje Posted June 24, 2011 Author Posted June 24, 2011 Zo dan is het nu tijd om de foto van m'n nieuwe aanwinst met jullie te delen: Quote
Jantje.2 Posted June 24, 2011 Posted June 24, 2011 In die kleur ziet zo'n auto er toch een stuk volwassener uit! Leuk ding Quote
Recommended Posts