Broosje Geplaatst 20 Juni, 2011 Geplaatst 20 Juni, 2011 Nu ik mijn Sportage een aantal weken heb vroeg ik me af hoe jullie je bolides onderhouden (of niet?) Exterieur: Wasstraat of zelf met de hand? Interieur: Welke producten te gebruiken? Er is een algemeen topic maar kon daar niet echt de antwoorden vinden. Brand maar los! Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 21 Juni, 2011 Geplaatst 21 Juni, 2011 Voor mij geen was straat lekker met het handje met een goed sopje met wax van binnen met een vochtige microvezel doek Quote
bigwade Geplaatst 21 Juni, 2011 Geplaatst 21 Juni, 2011 Grappig, een Silver Bullet hoef je niet te wassen. Naar mate hij er viezer uit ziet wordt hij leuker. Mocht het nodig zijn de ANAC NWGEIN.. wasstraat dus.. Stofzuigen doe ik zelf en voor stof dingetjes op de dash heb ik dit: http://www.kiaclub.nl/topic/3789-gadgets-enof-accessoires-opties-in-de-auto/page__view__findpost__p__61960 GEWELDIG.... Quote
KiaMickey Geplaatst 22 Juni, 2011 Geplaatst 22 Juni, 2011 Handwas: emmer warm water met afwasmiddel, keukentrapje, dikke spons, leren zeem Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.