Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Verandering van kleur door de fabriek.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Deze week zag ik in de buurt van Den Bosch ook een Kia Sportage, kleur (parelmoer wit) in een woord geweldig.

Geplaatst

Heb vandaag eens 4,3 minuten naar een sp3 white gekeken.

Sunroof en 18", waarschijnlijk beheerder Tankstation Gouda A12..

De blauwe zweem kan me niet bekoren..

had je zelf maar een witte he , ik heb van de week zelf naast een witte gestaan en is erg chic , maar op jouw leeftijd kies je toch voor saaie kleur ;) opa...

Geplaatst

Deze week zag ik in de buurt van Den Bosch ook een Kia Sportage, kleur (parelmoer wit) in een woord geweldig.

Ik vind het raar dat je deze kleur al zou zien rondrijden als je ze nog niet kan verkrijgen(toch in België niet).

Geplaatst

Mee eens! Deze 2 kleuren : Snow white pearl - metallic en Clear White - solid is wel te verkrijgen op de Sorento maar niet op de Sportage.Voorzover ik op de website van KiaNL heb gevonden.

Groet,

vand.m

Geplaatst

Wit wordt over het algemeen gezien als de kleur van de reinheid en zuiverheid.

Mensen met een voorkeur voor wit zouden perfectionistisch, koel, zakelijk, doelbewust, onverstoorbaar, betrouwbaar en oprecht zijn. B)

Zilver, het metaal is smeedbaar, vervormbaar en wit van kleur met een kenmerkende glans :D .

klopt helemaal :rolleyes:

Maar zonder gekheid.

Heb bij mijn kleurkeuze gekeken naar casa white. Vindt dit toch een té witte, kille steriele kleur. De creamy white daarentegen zal ik beslist mooier vinden maar heb deze nog niet in het echt gezien. Heb een candy white Seat Leon gereden, dit vond ik nou een mooie kleur en was ook de keuze geweest als deze beschikbaar was voor de SP3.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...