Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb ergens op dit forum gelezen (maar ik vind niet meer waar :angry: ) Dat men de kleur casa white veranderd naar creamy white.

Is dat werkelijk zo en kan men dit zomaar doen??? Op een forum van hyundai ook iets dergelijks gelezen.

Persoonlijk vond ik casa white heel mooi maar als het een andere wit kleur is vind ik er niets aan?

Posted

Ik heb ergens op dit forum gelezen (maar ik vind niet meer waar :angry: ) Dat men de kleur casa white veranderd naar creamy white.

Is dat werkelijk zo en kan men dit zomaar doen??? Op een forum van hyundai ook iets dergelijks gelezen.

Persoonlijk vond ik casa white heel mooi maar als het een andere wit kleur is vind ik er niets aan?

Op de kia site staat nog steeds Casa White vermeld en geen creamy white. Wij krijgen binnenkort onze sportage Casa White, staat op transport naar Nederland. Ga ervan uit dat de kleur zoals besteld Casa White is. Hou jullie op de hoogte

Posted

Bedankt en mocht het veranderd zijn laten we dan hopen dat er geen melkkleur inzit :( .

@Ysie

Was in topic over levertijden ; en had het gelezen op forum Hyundai :

Gepost 14 juni 2011 - 22:39

Als men eens kijkt op het forum van de Hyundai iX35 is het daar ook kommer en kwel qua leveringen ; is de zuster ( of broer ) van de Sportage en wordt blijkbaar in dezelfde fabriek geproduceerd .

Daar schrijft men dat men alles aan het verhuizen is naar de spiksplinternieuwe fabriek waardoor de leveringen vertraging oplopen ; er zitten er ook bij dir reeds sinds september wachten en de aflevertijd wordt maar verschoven en verschoven naar later ..... ook sprrekt men erover dat de geleverde kleur niet altijd is wat het moet zijn ... bv; de Casa White blijkt nu White Cream te zijn enz... enz ...

Velen zijn het daar ook beu .... Wat is er aan de hand met " de Koreaantjes " ???????

Dit ter info

Greetz Rolly

Posted

Bij Hyundai is dat het geval omdat de produktie van de IX35 is verplaatst van de Kia fabriek in Slovenie naar de Hyundai fabriek in Tjechie. Om een 1 of andere reden wordt de verplaatsing aangepakt om het leverbare kleurenpalet aan te passen. Een hoop mensen die een IX35 hebben besteld moeten nu hun kleur gaan aanpassen.

Bij de SP3 is daar geen sprake van en voor zover ik weet, wordt casa white ook zeker niet aangepakt. Ik denk trouwens dat creamy white helemaal geen verkeerde kleur voor een SP3 zou zijn (ik zag laatst een volvo SUV in zo'n kleur en was toch wel erg mooi).

Posted

Hyundai gaat op 1-7-2011 veranderen van kleuren casa white wordt door hun vervangen naar creamy white:

Nieuwe kleuren IX35 per 01.07.2011:

1.blueberry

2.cashmere brown

3.cool brown

4.creamy white

5.ice blue

6.phantom black

7.sienna orange

8.sleek silver

9.steel grey

Zie ook: [www.hyundai.ch]

(deze kleuren worden Europees aangeboden, niet specifiek voor één land).

De sportage blijft gewoon in Casa White leverbaar

Posted

@Ysie

Was in topic over levertijden ; en had het gelezen op forum Hyundai :

Gepost 14 juni 2011 - 22:39

Als men eens kijkt op het forum van de Hyundai iX35 is het daar ook kommer en kwel qua leveringen ; is de zuster ( of broer ) van de Sportage en wordt blijkbaar in dezelfde fabriek geproduceerd .

Daar schrijft men dat men alles aan het verhuizen is naar de spiksplinternieuwe fabriek waardoor de leveringen vertraging oplopen ; er zitten er ook bij dir reeds sinds september wachten en de aflevertijd wordt maar verschoven en verschoven naar later ..... ook sprrekt men erover dat de geleverde kleur niet altijd is wat het moet zijn ... bv; de Casa White blijkt nu White Cream te zijn enz... enz ...

Velen zijn het daar ook beu .... Wat is er aan de hand met " de Koreaantjes " ???????

Dit ter info

Greetz Rolly

Ja, er zijn daar mensen die hun wagen kochten in september 2010 en nu te horen kregen dat hun nieuwe wagen maar in october 2011 in produktie gaat????? Laten we dit dan maar niet hopen bij Kia :angry: .

Posted

Hoi, ik hoop dat dit niet waar is, ik heb ook een witte besteld half januari, maar weet nog geen levering, en mijn dealer kan mij dit ook niet zeggen.

Weet jij al iets voor jouw levering?

Posted

Hoi, ik hoop dat dit niet waar is, ik heb ook een witte besteld half januari, maar weet nog geen levering, en mijn dealer kan mij dit ook niet zeggen.

Weet jij al iets voor jouw levering?

Hey, ik heb ook een witte besteld eerste week januari een 4WD Auto. Normaal moest ik deze hebben eind april maar heb hem ook nog steeds niet, hij zou voor productie voorzien zijn op 22 augustus pffffff.

Posted

Hey, ik heb ook een witte besteld eerste week januari een 4WD Auto. Normaal moest ik deze hebben eind april maar heb hem ook nog steeds niet, hij zou voor productie voorzien zijn op 22 augustus pffffff.

garage zei ook tegen mij den 22augustus in productie, besteld 15januari 2011

greetzzz

Posted

ik ben ook nog aan het wachten.

2.0crdi 2wd dark gun met panodak.

Denk niet dat ze zover op voorhand weten wanneer hij in produktie gaat.

Zelfs van kia uit krijg je geen antwoord op je mails :angry::angry:

We wachten nog wat maar het zal toch niet te lang meer mogen duren.

O ja ,besteld 15januari

grtz

Posted

ik ben ook nog aan het wachten.

2.0crdi 2wd dark gun met panodak.

Denk niet dat ze zover op voorhand weten wanneer hij in produktie gaat.

Zelfs van kia uit krijg je geen antwoord op je mails :angry::angry:

We wachten nog wat maar het zal toch niet te lang meer mogen duren.

O ja ,besteld 15januari

grtz

Oja, een fusion of een evoque(nu sense).

ik persoonlijk zie dit kleur niet zo graag, maar een kleur kiest ieder voor zijn eigen he.

Ik weet nu al via zoekwerk en op de baan te gaan dat ze een 2.0 sense dark gun of was het nu phoenix silver (kweet het niet meer, kom er onozel van) met pano dak op stock staan hebben in geraardsbergen.

Posted

Heb vandaag eens 4,3 minuten naar een sp3 white gekeken.

Sunroof en 18", waarschijnlijk beheerder Tankstation Gouda A12..

De blauwe zweem kan me niet bekoren..

Posted

Wit wordt over het algemeen gezien als de kleur van de reinheid en zuiverheid.

Mensen met een voorkeur voor wit zouden perfectionistisch, koel, zakelijk, doelbewust, onverstoorbaar, betrouwbaar en oprecht zijn. B)

Zilver, het metaal is smeedbaar, vervormbaar en wit van kleur met een kenmerkende glans :D .

Posted

Wit wordt over het algemeen gezien als de kleur van de reinheid en zuiverheid.

Mensen met een voorkeur voor wit zouden perfectionistisch, koel, zakelijk, doelbewust, onverstoorbaar, betrouwbaar en oprecht zijn. B)

Wil je in het vervolg wel van die witte lijn op het voetbalveld blijven.........:blink:

Posted

of gewoon trend volgend dom..

Warmer wit zou de SP3 beter staan.

Nu is het echt witgoed...........

Posted

Over kleuren kan men eenmaal niet discuteren maar gelukkig kunnen we er wel eens grapjes over maken, dat verzacht de wachttijd :D .

Posted

Over kleuren kan men eenmaal niet discuteren maar gelukkig kunnen we er wel eens grapjes over maken, dat verzacht de wachttijd :D .

Hoelang moet jij wachten? En wanneer besteld? Bij wie heb jij gekocht? Ik bij julien in gent.

Posted

Hey borat, ik heb mijne bij geraard motor in geraardsbergen besteld, maar kan me geen datum zeggen.

heeft me voorgesteld om Soul te huren, maar vraag € 199 euro :huh::angry: ervoor pff ,

dit heb ik er niet voor over.

ik wacht dan wel, vind dit vrij veel voor iets wat ik erna kwijt ben.

Guest asterix
Posted

of gewoon trend volgend dom..

Warmer wit zou de SP3 beter staan.

Nu is het echt witgoed...........

Ik zag gisteren bij de dealer een parelmoer witte Sorento ... ook meteen metallic/lak laag erop. Dat vond ik er toch wel goed uitzien hoor. Snow white pearl metallic noemen ze het. Inderdaad niet zo wit-wit.

Marcel

Posted

Ein-de-lijk! hoor ik iemand die dat ook is opgevallen! Toen ik de mijne in eerste instantie in wit wilde bestellen viel die 'blauwe zweem' mij ook op.

Heb toen aan de dealer gevraagd als er iets van een blauwe gloed in de lak zat maar die antwoorde dat het niet het geval was. Toch zie je duidelijk iets blauwachtig

in de lak zitten en dat deed mij besluiten van kleur te veranderen. De komst van de kleur creamy white zou ik alleen maar toejuichen (iets zachter voor de ogen)

Posted

Ik zag gisteren bij de dealer een parelmoer witte Sorento ... ook meteen metallic/lak laag erop. Dat vond ik er toch wel goed uitzien hoor. Snow white pearl metallic noemen ze het. Inderdaad niet zo wit-wit.

Marcel

Kijk voor deze kleur zou ik zo tekenen! Gewoonweg een prachtige kleur dat Snow White Pearl. Heb nooit begrepen waarom ze zo'n mooie design auto als de Sportage voorzien van zo'n goedkoop ogende kleur wit als Casa White! Zet de Sportage in Snow White Pearl en je weet niet wat je ziet!

Posted

Kijk voor deze kleur zou ik zo tekenen! Gewoonweg een prachtige kleur dat Snow White Pearl. Heb nooit begrepen waarom ze zo'n mooie design auto als de Sportage voorzien van zo'n goedkoop ogende kleur wit als Casa White! Zet de Sportage in Snow White Pearl en je weet niet wat je ziet!

Smaken verschillen, ik kan er niet over oordelen heb dat nieuwe kleur nog niet gezien.