Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb er 4 in mijn omgeving gezien die voortijdig gebroken zijn.Aan de riem niks te zien,eentje al bij 38.000km.Domme pech werd er gezegd,helaas pindakaas.En dan kom je er dus ook snel achter wat service bij Kia betekent.Daar waar andere merken nog enige coulance bieden,deden ze bij kia niks.Let wel,dit is inmiddels al weer een aantal jaren geleden.Kia zijn kwaliteits systeem is aardig opgewaardeerd en daarom nu ook 7 jaar garantie.Toen was het motto,veel voor weinig en oude licentie modellen op de markt zetten,maar wel met de aanmaak tolerantie's van kia.

Lees het hele artikel

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...