Ga naar inhoud

Q-line


beatus

Aanbevolen Berichten

Onlangs een Q-line laten inbouwen, zou ook standaard door Kia a fabriek af gemonteerd zijn, inclusief camera, frontpanel ect.

Zag er goed en mooi uit, navigatie zeer snel en exact, alle stuurbedieningen werkte ook inclusief telefoon knoppen en de usb/ipod aansluiting. Echter de radio zenders waren niet vast te houden, continu verloop van frequentie en storen zelf bij een andere en grotere spriet, bij het bellen was het gesprek aan beide kanten niet verstaanbaar, geluid niet afzonderlijk instelbaar dus na een gesprek "knalde" zowat de speakers uit de deuren.

Verleden week eruit laten slopen en een laatste model Kenwoond met afneembaar frontje( hoewel frontje? het kreng weegt bijna een halve kilo!)laten inbouwen.

Nu een uitstekend apparaat met veel gebruiksmogelijkheden, o.a de laatste Garmin navigatie, helder telefoon ontvangst door de Parrot kit ect, alleen werken de telefoonknoppen en de ingebouwde usb/ipod aansluiting niet meer (usb kabel in het dashboardkastje).

Vraagje.....

Wie heeft een Q-Line en herkend de bovenstaande klachten? En is er toen wat aangedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hetzelfde probleem bij iemand met een Aygo gezien, maar daar was het probleem simpel: de antennekabel zat niet helemaal in de radio; zeker bij montage iets losgeraakt?

Neen, dat was het probleem (hellaas) niet, de radio is opnieuw gemonteerd, alle bekabeling is hierbij nagezien en opnieuw gemonteerd, een extra lange spriet gaf iets beter ontvangst, maar steeds verliepen de radio instellingen, volgens de fabrikant een software fout, er is een nw unit besteld en ingebouwd deze gaf dezelfde storing, later vernomen dat van de 8 geleverde radio's er 6! zjn terug gezonden.

Ik had eerst een JVC op het oog, maar heb mij toch laten ompraten om de Q-line te laten installeren.

Bij de ontvanger klinkt b.v. je richting aanwijzer als of er een flinke staande klok naast de telefoon staat/hangt.

De zaak waar ik hem gekocht had heeft deze lijn van zijn website gehaald en installeert ze ook niet meer.

Ik heb nu met € 250 korting een Kenwood DNX5280BT laten aanbrengen, maar wel jammer want de Q-line zag er perfect uit.

dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...