pd2ryp Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 Ik zat het forum na tepluizen en kwam bij D. Rosbergen op zijn site en kwam daar foto's tegen van wales. Zijn er binnen de club nog plannen en animo om een soort gelijk evenement te organiseren. Lijkt ons erg leuk!
AJ Mol Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Heeft ooit Kia Nederland georganiseerd. Mensen konden zich destijds aanmelden bij Kia voor een driedaagse of vierdaagse KIa kastelentocht te Wales. De organisatie van het geheel lag bij Bob de Jong (van de Heilige Koe). Zelf ben ik destijds ook mee geweest. Het kost flink wat tijd om dit te organiseren. We hebben in verschillende hotels geslapen, er waren telkens ritten overdag met bezoek aan diverse kastelen, er was een nachtrit, we hadden rally-rijden op een rally baan en er was ook nog terreinrijden. Vele mensen waren hiervoor ingeschakeld als begeleiding, met name een aantal Engelsen. Je ziet er komt een hoop bij kijken, wat voor onze club erg lastig is. We zijn stiekem bezig om te kijken of we zoiets kunnen herhalen. We hebben contacten met de Duitsers. Deze reizen nogal graag. Ook zijn er wat contacten met sorentoclubs uit Engeland en Spanje. In ieder geval gaat iemand weer Kia Nederland benaderen. Wat er allemaal uitkmot weten we niet. Afwachten maar. Wel willen we zelf een keer een weekend naar een omliggend land. Er is weer om gevraagd op de ledenvergadering. Ik zou de mogelijkheden op een rij zetten en deze onder de leden verspreiden voor animo.
pd2ryp Posted March 7, 2007 Author Posted March 7, 2007 Ja het is een hele organisatie om zoiets te ondernemen. En met de juiste mensen ook wel te doen alleen je moet er genoeg tijd van te voren voor nemen om een en ander uit tezoeken. Ook lijkt het ons erg leuk om een weekend in bvb duitsland of zo rond te toeren met een groepje. Leden is er animo voor? klim in de pen !! Hulp nodig bij de organisatie is geen probleem hoewel we niet erg veel tijd over hebben kunnen we best ons steendje bijdragen. nou ik ben benieuwd gr willem
Recommended Posts