Claudia Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Hallo,weet iemand of op de navigatie van de Kia Sportage een dvd kan worden afgespeeld..... Het gaat dan niet niet om de losse leverbare navigatie,maar om het pakket van de 1.6 GDI X-clusive. Mijn dealer zei dat ik er maar van moest uitgaan dat het niet zo is....maar zeker weten wist hij het niet. We hebben trouwens onze Kia Sportage nog niet ....hij is besteld op 13 april... Groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 13 april, als je in Belgie woont moet je hem dit jaar niet meer verwachten. Alles na 10 februari is volgend jaar te leveren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 13 april, als je in Belgie woont moet je hem dit jaar niet meer verwachten. Alles na 10 februari is volgend jaar te leveren. Ik zou Claudia niet al te bang maken Ysie. Met een beetje geluk bedraagt de levertermijn ook maar 6 maanden en krijgt ze haar nieuwe wagen in oktober... Ik hoop het althans voor jou Claudia . Wat het afspelen van DVD's betreft: volgens mij lukt dat niet met de fabrieksnavi. Ik heb die ook, maar heb het nog niet geprobeerd. Er zijn wel al mensen in geslaagd om video-bestanden af te spelen in de windows-omgeving van de satnav. Bekijk dit hier eens: http://www.kiaclub.nl/topic/7109-video-op-orgineel-satnav-systeem/page__view__findpost__p__61143 Misschien lukt dit ook met DVD...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bowie97 Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Hallo,weet iemand of op de navigatie van de Kia Sportage een dvd kan worden afgespeeld..... Groetjes Claudia Kort en krachtig. Nee. Het huidige systeem kan alleen overweg met Audio-cd's. Verwijzing van "smetjesmee" is de enige manier om video te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 13 april, als je in Belgie woont moet je hem dit jaar niet meer verwachten. Alles na 10 februari is volgend jaar te leveren. Hallo Ysie, Nou ik woon niet in België dus hoop ik maar dat die iets eerder komt...hihi. Het was belooft dat we de auto in augustus/september zouden krijgen.... Maar ik heb er een hard hoofd in,want een kennis van ons had dezelfde type Kia bestelt in februari,en zou deze krijgen eind mei,en zou 2 weken van tevoren gebeld worden.... En je raad het al...hij heeft nog steeds niets gehoord,en het is nu al juli!! Aan de ene kant zou ik het niet heel erg vinden om de auto in het nieuwe jaar te krijgen....beter in het nieuwe jaar dan in november/december. Je auto is dan van het nieuwe jaar(meer waard)en je zit niet met dat hele slechte weer (hoop ik )... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Ik zou Claudia niet al te bang maken Ysie. Met een beetje geluk bedraagt de levertermijn ook maar 6 maanden en krijgt ze haar nieuwe wagen in oktober... Ik hoop het althans voor jou Claudia . Wat het afspelen van DVD's betreft: volgens mij lukt dat niet met de fabrieksnavi. Ik heb die ook, maar heb het nog niet geprobeerd. Er zijn wel al mensen in geslaagd om video-bestanden af te spelen in de windows-omgeving van de satnav. Bekijk dit hier eens: http://www.kiaclub.nl/topic/7109-video-op-orgineel-satnav-systeem/page__view__findpost__p__61143 Misschien lukt dit ook met DVD...? Dank je wel voor je reactie,maar hiermee kan ik nog geen dvd mee afspelen denk ik ... Maar goed ik wacht het wel af,zodra ik de auto heb ga ik wel wat proberen,of misschien is er tegen die tijd meer bekent... In ieder geval hartstikke bedankt.... Liefs Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Kort en krachtig. Nee. Het huidige systeem kan alleen overweg met Audio-cd's. Verwijzing van "smetjesmee" is de enige manier om video te kijken. Hallo Bowie97, Dank je wel voor je reactie,ik had het hoofdkantoor van de Kia gebeld,en deze vertelden me ook nog dat het waarschijnlijk wel mogelijk is maar dat je dan speciale kabels moet laten aansluiten. Maar dat je garantie dan vervalt op de navigatie... Tja,wat is dan belangrijker....? Denk dan maar geen DVD kijken....hihi. Alhoewel het ook wel heel leuk is om tv te kijken,mijn vriendin heeft een VW Touareg,tja een heel andere auto natuurlijk,maar die kan dat wel allemaal met haar auto....zucht... Nogmaals bedankt! Liefs Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts