Benino Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Hallo, We zijn sinds kort de trotse bezitters van een Picanto bling Wat ons echter opvalt is dat er op de achterkant EX staat aangeduid en volgens de specificaties is de bling gebaseerd op een LXE Wie kan hier iets meer over vertellen? Quote
Tazteam Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Allereerst welkom, en veel plezier met je Pica!! Over die type aanduiding: Ik heb er over gelezen op een buitenslands forum. Er zijn binnen Europa diverse modellen onder dezelfde aanduiding in omloop. Zo bepaald iedere importeur in elk land wat eraan of erop gemonteerd gaat worden op een bepaald model. Zo kan het zijn dat jij een "buitenlands" model hebt, die voldoet aan de specificaties voor dat land onder de noemer EX, maar dat de specificaties voor Nederland onder het type LXE vallen. Zo ook is Nederland het enige land waar de 1.0 leverbaar is, terwijl de andere landen de 1.1 voeren. Dus je ziet het, heel verschillen voor zo'n autootje. Hopelijk is je vraag nu beantwoord. Philip Quote
Benino Posted March 7, 2007 Author Posted March 7, 2007 Dank je wel!!! Ik denk denk dat me vraag zeker beantwoord is, Top! Fijne avond verder Groet, Ben. Allereerst welkom,en veel plezier met je Pica!! Over die type aanduiding: Ik heb er over gelezen op een buitenslands forum. Er zijn binnen Europa diverse modellen onder dezelfde aanduiding in omloop. Zo bepaald iedere importeur in elk land wat eraan of erop gemonteerd gaat worden op een bepaald model. Zo kan het zijn dat jij een "buitenlands" model hebt, die voldoet aan de specificaties voor dat land onder de noemer EX, maar dat de specificaties voor Nederland onder het type LXE vallen. Zo ook is Nederland het enige land waar de 1.0 leverbaar is, terwijl de andere landen de 1.1 voeren. Dus je ziet het, heel verschillen voor zo'n autootje. Hopelijk is je vraag nu beantwoord. Philip Quote
Recommended Posts