bobcom Geplaatst 5 Juli, 2011 Geplaatst 5 Juli, 2011 Hallo, heb mij zojuist aangemeld op dit forum - vanwege een nieuwe oude KIA (Sorento 2004). We wonen in Italie, waar we de auto ook hebben gekocht (CRDi met 118000 km, voor het eerst meer dan 2 aangedreven wielen ter beschikking) en we doen Nl nog regelmatig aan - met de KIA, hopelijk. Ik zal hier best nog wel een paar vragen stellen waar mijn dealer het antwoord niet op heeft - ik krijg wel de indruk dat er in het Noorden (Nl, D) wat meer in de diepte gegaan wordt wat deze auto's betreft. En ik kom hier een hoop wetenswaardigheden tegen - da's ook nooit weg! Quote
betominice Geplaatst 5 Juli, 2011 Geplaatst 5 Juli, 2011 Hoi Bobcom Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe aanwinst. Zal wel lekker warm zijn daar. Groetjes Raymond Quote
Gast Angelique Geplaatst 5 Juli, 2011 Geplaatst 5 Juli, 2011 Welkom op dit forum Bobcom! Zo te lezen een leuke auto wat je hebt gekocht. Feauteaus zijn altijd welkom Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.