Guest velour100 Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Sinds een aantal dagen heb ik het volgende. Als ik 's morgens weg rij en op schakel van 1e naar de 2e versnelling, en iets gas geef, dan voel ik dat de auto erg inhoudt. Een beetje stottert voor mijn idee.. Het gebeurt overigens dus alleen de eerste keer als ik er mee ga rijden. Verder op de dag, heb ik er geen last van. Vanochtend even voorgelegd aan de garage. De meneer die ik aan de telefoon had, had het over een stukje techniek, wat zichzelf eerst nog moet inregelen, voor dat het allemaal soepel loopt. Aangegeven dat ik het pas sinds kort ervaar, en daarvoor helemaal niet. Enfin, ik houdt het even in de gate, als het nog steeds blijft, mocht ik in ieder geval ff langs komen. Maar de vraag aan jullie is: wie herkend dit? Groeten, Gerwin Quote
peerke26 Posted June 4, 2012 Posted June 4, 2012 ik heb dit ook ben al meerdere malen naar de dealer terug geweest. eerst hebben ze een paar keer de bedrading van de motor aangepast en morgen krijg ik een software update ik ben benieuwd of het nu wel weg is Quote
picanto-erwin Posted June 9, 2012 Posted June 9, 2012 Tsja koude motor, maar dat mag hij natuurlijk niet doen.. Quote
Recommended Posts