Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misschien even de zoekfunctie gebruiken, want daar is genoeg over geschreven en gediscussieerd.:yes:

Geplaatst

Dank voor jullie replys.

Ik heb alles doorgenomen en denk dat ik dan toch maar voor een usb ga. Maar dit heb ik gisteren al geprobeerd en hij doet het wel krijg alleen geen mappen. Moet hij op een bepaalde manier ingedeeld worden?

En ergens tussen de verhalen zijn ook 3 foto,s van iemands radio maar die heb ik niet. Is het misschien mogelijk dat mijn radio(navigatie) van de procee'd uit 2008 misschien minder mogelijkheden heeft?

Thanx

Geplaatst

Usb werkt inderdaad maar er zit een beperking op. Ik heb een 8 GB sticky die ik helaas niet vol kan maken. Alsof hij maar een bepaalde hoeveelheid nr's of mb's kan verwerken want dan werkt nml de directory's niet meer.

Weet iemand hoeveel je er precies op kwijt kunt?

Geplaatst

Usb werkt inderdaad maar er zit een beperking op. Ik heb een 8 GB sticky die ik helaas niet vol kan maken. Alsof hij maar een bepaalde hoeveelheid nr's of mb's kan verwerken want dan werkt nml de directory's niet meer.

Weet iemand hoeveel je er precies op kwijt kunt?

Plaats dat even hier

http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/

Dan houden we die USB reut een beetje bij elkaar.

Mappen in mappen is met een 2008 radio niet te doen 2010>> wel

Probeer eens een 4Gig stick

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...