Jump to content

Van Rio naar Ceed.

Recommended Posts

hallo allemaal,

graag stel ik mij even voor als nieuw lid van de KiaClub.nl

Sinds 2011 hadden wij een KIA RIO 1.5LS. Dit was onze tweede auto binnen het gezin. Ik zelf heb altijd in een lease auto gereden (VW golf, enz.).

Nu de lease auto de deur uit is en de Rio na 10 jaar en 120.000 kilometer trouwe dienst hebben wij besloten om een ander auto te kopen. Zowel de Rio als de service, vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons dealer/service team in Haarlem beviel ons erg goed.

Drie weken geleden hebben we ons georiënteerd en kwamen na wat afwegingen uit op de aankoop van een KIA C'eed SW 1.4CVVT Brooklyn.

Afgelopen vrijdag was het dan zo ver. De auto stond klaar bij de dealer. Wat een feest in Haarlem. De oude Rio ingeleverd met gebak voor de KIA dealer medewerkers voor de service van de afgelopen 10 jaar. Wij voelde ons echt klant is koning....

De nieuwe Ceed stond blinkend voor de deur en wij kregen een degelijke instructie en uitleg van alle belangrijke functie's. Zelfs de Bluetooth werkte meteen samen met mijn Blackberry. Wat een wonderlijke gewaarwording.

Na 2 dagen in het bezit van de ceed en de eerste 1.000 kilometer op de teller, kan ik alleen maar zeggen dat dit echt een fantastische auto is in deze prijsklasse. Hier gaan we weer vele jaren plezier aan beleven.

Ik houd jullie op de hoogte!

post-4727-0-30213900-1312108806_thumb.jpg