Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tja wat moet je kwijt in een dagboek.

De wens van mijn vrouw was een kia sorento we hadden een opel frontera 2.8 tdi sport. maar we wilden perse een zwarte en geen twotone.

En ik wilde permanent 4 weel drive en het moest een diesel zijn.

We zijn verwoede camping gangers en hij moet een beste caravan voor trekken. nou we hebben vele andere merken bekeken want ik was op voorhand een beetje terughoudend op het merk kia. maar goed wij op zoek naar een paar jaar oud model auto's zijn een slechte investering en we vinden het zonde om een nieuwe te kopen ivm waarde verlies. maar dat valt nog niet mee om een juiste tevinden voor de goede prijs en met een aantrekkelijke kilometer stand. Na een maand zoeken kwamen we bij een bedrijf in limburg uit. Daar stond een hele zwarte met weinig kilometers en na een zwaar gesprek ook de juiste prijs. de week erop konden we hem ophalen. word vervolgd

kiasorentogepoetst032007 001.jpg

Posted

Hey Willem,

Leuk dat je een dagboek hebt geopend.

Jammer dat de foto niet werkt.

In ieder geval heel veel plezier met je Sorento.

En omdat het een zwarte is zal je wel een hele leuke andere hobby hebben: autopoetsen, want op zwart zie je alles.

Hopelijk snel wat leuke foto's van je auto te zien, ben er zeer benieuwd naar.

Philip

Posted

die foto krijg ik nog niet voor elkaar. maar als ik tijd heb dan fix ik dat even.

nu eerst weekendje kamperen in winterberg. en gelijk de caravan ophalen die heeft 5 maanden op de camping gestaan waar we regelmatig naar toe gaan. Daarmee sluiten we het winter seizoen en opennen we het zomer seizoen waar we weer lekker veel op pad gaan met de caravan. dus de sorento heeft wat te doen.

groetjes prettig pasen

willem

Posted

Hallo allemaal,

Nou net terug uit winterberg. Lekker weer gehad en alles weer opgeruimd. Het Winter kampeerseizoen is voor ons nu echt achter de rug.

Voor het eerst met de sorento en caravan gereden en op zich goed tevreden.Zeker als je boven de 2000 toeren zit gaat hij als een kanon alleen stilstaand op een steile heuvel was onze frontera een heel stuk beter. Maar goed als hij eenmaal rolt en een beetje op toeren dan is de sorento een heel stuk vlotter en comfortabeler dus we zijn blij met de verandering. Vooral weer cruise control (als hij het doet) is erg fijn.

Dus we zien de zomer met de caravan positief tegemoet. We zitten er wel over te denken om hem telaten tunen dan is het nog wat comfortabeler.

gr willem