Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi all,

ik ben in afwachting van een bestelde 1.4 Venga Executive. Heb in mijn leven heel veel auto's gereden en veel kilometers gemaakt. Nu klaar met werken en na inlevering van de lease-auto een Venga besteld. Het hoeft niet groter maar deze heeft wel alle opties (behalve automaat en Navi).

Ik verwacht de Venga ergens in september en lees al een poosje mee op dit forum. De posts over de Venga zijn interessant om te volgen.

fagus

Posted

Welkom op het forum Fagus,

Ik rij dezelfde uitvoering ook met panoramadak, maar met tevens met fullmap navi,

in de kleur Steel Grey. Heb je vragen, stel ze gerust.

Geniet van je pensioen.......

Veel lees- en postplezier toegewenst!

Posted

Smart, thanx.

Ik heb bewust geen navi besteld omdat daar nog al eens problems (ook bij andere merken) mee zijn. Echter heb ik een perfecte Navi op de motorfiets die goed in de auto kan gebruikt en die kaarten zijn up to date.

Ik heb ook een brown interieur besteld dus vandaar dat de uitvoering niet op voorraad was.

nog maar ff wachten dus..

fagus

• 2 weeks later...
Guest Warmentuuter
Posted

Hallo Fagus,

Ik ben ook nieuw bij de club en ik had de mazzel dat onze Venga Brooklyn 1.4 bij de dealers stond.

Wij vonden die week wachten al lang. :lol::P:lol:

Maar sinds 6-8 staat de Venga voor de deur.

En.... volop genieten.

Het is ff wachten voor u maar alvast veel plezier toegewenst.

groet,

Warmentuuter

• 1 month later...
Posted

Gisteren even contact met de dealer, immers levering september/oktober. Vandaag bericht dat het zomaar begin 2012 kan worden. Da's een tegenvaller...waar ook de dealer niets aan kan doen.

We gaan maar kijken naar een tussenoplossing.

Maar wel balen...

fagus