robert dks Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 heey kia liefhebbers ben je lid van dit forum stel je dan voor aan alle andere kia liefhebbers wat kun je zoal in je berichtje zetten: wat je naam is wat voor kia heb je wat is zijn motor inhoudt waarvoor gebruik je hem wat ben je er allemaal mee van plan(tuning styling) en natuurlijk een paar leuke foto,s van je ride groeten robert dekkers Quote
robert dks Posted April 8, 2007 Author Posted April 8, 2007 hoi ik zal mij even voorstellen ik ben robert dekkers kom uit rijssen heb een kia picanto 1.0 light kleur rood wat ik er allemaal aan wil gaan doen: spoiler styling set wat heb ik er al aan gedaan: Dezent velgen Groet robert dekkers Quote
Rio-man Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 Hoi Robert! Welkom op het Kiaclub Nederland forum! Ik ben benieuwd naar je verhaal achter jouw Picanto (zoals in je onderschrift staat) Gr. Rio-man Quote
Tazteam Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 Hey Robert, Leuk dat je hier op het forum terecht bent gekomen. Ben best benieuwd naar jouw verhaal van jouw Pica. Laat maar komen............................... En ook wel leuk: we hebben dezelfde achternaam , en zijn gek op de Pica, alleen de kleur is niet hetzelfde Maar, zet je verhaal maar neer, erg benieuwd, maar doe dit dan onder de dagboeken, daar staan meer ervaringen van andere Kia rijders. Groeten, Philip Quote
robert dks Posted April 9, 2007 Author Posted April 9, 2007 hoi heb mijn verhaal geplaatst in het forum deel dagboek kijk snel voor het mooie verhaal groet robert Quote
BaBaCC Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Hoi Robert, Van harte welkom bij de KIA-club en op dit forum. Join the Pica club!! Groeten, Barry Quote
AJ Mol Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Welkom Robert op het forum. Tevens gezien dat je gelijk lid bent geworden van Kia Club Nederland. Bedankt voor je inschrijving. Quote
ojajoh Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Nou ook maar even een bereichtje hier. Ik ben Dennis en ik ben 27 jr. Ik heb sinds begin april een Kia Cee'd 1.6 executive. Tunen ofze ben ik niet van plan. Er komen alleen 16'' LM Evolution velgen onder (Alu met zwarte binnenkant). Zodra die eronder zitten zal ik es wat foto posten Groet, Dennis Quote
Recommended Posts