Ga naar inhoud

Tik/kraak geluid verlichting


Gast mjpw79

Aanbevolen Berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben er nog niet achter waarom mijn mistachterlicht niet werkt,maar als ik de auto uit of op contact zet (dus zonder te starten) en het licht aandoe (2 tikjes verder,dimlicht dus)

hoor ik onder de motorkap een soort tik van slecht contact/een relais dat aan/uit knippert, echter komt het geluid niet uit de zekeringenbox onder de motorkap.

Het lijkt erop of het geluid onder de zwarte afdekkap (waar bougie en -kabels onder zitten)uit komt,kan echter niet achterhalen wat het nou precies is,gewone verlichting werkt goed (stads-dim en groot licht) echter mistachterlicht werkt niet,iemand een idee of er nog op andere plekken (in de buurt van de afdekkap) een relais/stekkertje zit wat in verbinding staat tussen normale verlichting en mistachterlicht,die dit geluid nu produceert?

Ik hoop snel wat te horen!

gr

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Marcel,

Je hebt nu over één en het zelfde onderwerp al 3 x een nieuw topic gestart. Hiermee maak je het niet alleen verwarrend, maar je zorgt er ook voor dat je:

- Het forum vervuild met tig dezelfde topics

- nooit een passend antwoord zult krijgen op je vragen.

Gezien het tijdstip ga ik nu niet aan de slag met het samenvoegen, maar dat ga ik morgen dus wel doen. Dan maak ik van alle door jou over dit onderwerp gestartte topics één topic, om de boel duidelijk te houden.

Bij deze ook het verzoek om niet wéér een nieuw topic te gaan openen over het zelfde onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...