Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dit navigatiesysteem (en meer) werd in 2006 door Kia Nederland aangeboden met een stevige korting (1000 euri) met dien verstande dat dan de auto (in mijn geval de Sorento) voor 31.12.06 op kenteken werd gezet......

Met een maand of 2 komt er een update tbv. het AVIC-HD1BT navigatiesysteem zo berichtte mij Pioneer

Zij zijn overigens afhankelijk van Tele Atlas die het navigatiesysteem verzorgt :wink:

Weten we dat ook weer :D

Guest Maxlw
Posted

Ik heb gisteren de Pioneer AVIC D3 ingebouwd in mijn sorento...En het ziet er werkelijk top uit! Echt een aanrader. Ik heb alle logotjes van Pioneer en zo afgeplakt met een zwart stuk plakplastic zodat het net een AF-Fabriek systeem is...Hopenlijk voorkomt dit diefstal....

Kosten: EUR 1269 incl. BTW

(En een middagje werk)

Posted

Dat is een mooi systeem die AVIC-D3 en 2 DIN In-Dash

Volgens Pioneer is het eea. ook nog beschermd tegen diefstal.... :wink:

Zag gister nog een redelijk nieuwe Sorento waar de linkerdeur met een breekijzer was geforceerd om feitelijk het AVIC HD1BT systeem te stelen wat overigens niet gelukt was....

Auto was voorzien van klasse 3 alarmsysteem-

Schade aan de Sorento: EUR 3800. Ja ja!

Je hebt gelijk om het dievengilde op een ander spoor te brengen :wink:

Voorkomen beter dan genezen-

Succes met je Pioneer D3 systeem! :D

• 4 weeks later...
Guest PeterdeGrote
Posted

Beveiliging door Pioneer?? Moeilijk te stelen?? Echt niet!! Ik heb slechts ??n week kunnen genieten van dit prachtige systeem. Iemand anders vond het waarschijnlijk ook erg mooi en heeft daarvoor twee portiersloten ingeslagen en met een schroevendraaier / koevoet het hele middenconsole gesloopt en het systeem daadwerkelijk eruit gehaald :(

Schade totaal: 4.800,- Euro. Nu toch ook maar alarm laten inbouwen en opnieuw de Pioneer. Hopelijk blijft het dievengilde er nu met de handjes van af.

Plakplastic ter camouflage??? Waar kan ik dit vinden

Posted

Ai, da's dikke pech! Waardeloos dat gejat uit auto's! :cry:

Overigens moest ik van meet af aan klasse III alarm laten installeren in mijn Sorento; rib uit mijn lijf maar had geen alternatief....

Het enige wat je nog kan doen is de verzekeringsmaatschappijen vergelijken; http://www.independer.nl/

En wil bij eventuele diefstal en weet ik al niet meer wat voor overig onheil&ongeluk, afkloppen! :wink:, ook weer niet dat ik op alle blaren moet zitten-

Succes met je alarm en 'maskeren' van je mooie Pioneer voor het dievengilde! :)