Moi Geplaatst 7 September, 2011 Geplaatst 7 September, 2011 Inmiddels heb ik mijn in juli 2011 geleverde SP3 voorzien van Xenon-verlichting, een andere claxon en de amerikaanse achterverlichting conform de handleidingen op deze site. Mijn dank daarvoor en ik kijk uit naar de volgende klusjes die via deze site worden gelanceerd. Ook het inbouwen van een navigatiesysteem klinkt aantrekkelijk. Ik heb echter nog niet kunnen achterhalen welk merk geen aansluitgedoe geeft, alles laat werken (stuurbediening, bluetooth, etc) en kwalitatief ((geluidskwaliteit, geluidsvermogen, resolutie, snelheid, satelietontvangst, bedieningsgemak, etc) ook aan de verwachtingen voldoet. Is er iemand die de uitdaging van het kiezen, bestellen en installeren van een navigatiesysteem is aangegaan en zijn/haar ervaringen wilt delen? Quote
Seek123 Geplaatst 7 September, 2011 Geplaatst 7 September, 2011 http://www.kiaclub.nl/topic/7003-stuurwielbediening-navigatie-ander-merk/page__p__60285__hl__seek123__fromsearch__1#entry60285 1 Quote
SQceed Geplaatst 8 September, 2011 Geplaatst 8 September, 2011 kwa navigatie is er maar 1 dubbel din inbouw merk dat het beste is en dat is kenwood stuurbediening is een aparte optie maar weet niet als deze al beschikbaar is voor de sportage zal dit weekend eens achter zoeken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.