EDM Posted September 10, 2011 Posted September 10, 2011 Hallo allemaal,hier een tevreden Sorento-bezitter,ware het niet dat om onbekende reden de remverlichting het niet meer doet. Al google-end ben ik op dit forum gekomen ; wellicht word ik hier wat wijzer . Quote
Guest Angelique Posted September 10, 2011 Posted September 10, 2011 Vast wel Welkom op het KIAclubforum Quote
Bert Jan Posted September 10, 2011 Posted September 10, 2011 Als alle remlichten het tegelijk niet meer doen kan het de schakelaar/sensor in je rempedaal zijn. Die kun je volgens mij vrij eenvoudig laten vervangen. Quote
Guest Angelique Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 Hallo allemaal,hier een tevreden Sorento-bezitter,ware het niet dat om onbekende reden de remverlichting het niet meer doet. Al google-end ben ik op dit forum gekomen ; wellicht word ik hier wat wijzer . Oh ja. Stel je vraag oer de remverlichting even in het Sorento onderdeel van het forum. De kans is dan wat groter dat je er wat meer reacties op krijgt Quote
Recommended Posts