phoenix2149 Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 Beste leden, Ik ben Richard en samen met mijn vriendin nemen wij de Picanto na een miskoop met een Aygo (2e hands). Zaterdag gaan wij de bestelling plaatsen. Kleur nog niet helemaal bekend, wordt Titanium Silver of Milky Beige, is eigenlik afhankelijk van de kleur velgen. Het wordt de Picanto met alle pakketten, 5-deurs en ESC. De dealer verwacht levering in november/december, maar wij gaan uit van januari. Dit in ons achterhoofd houden gaan wij stevig ondrhandelen voor de ESC optie omdat dit vermoedelijk in 2012 opgeleverde Picanto's verplicht wordt?? op zoek naar bron.... Groetjes. Quote
Smart Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 Welkom op het forum Richard én vriendin. Ik zou in ieder geval opteren voor levering in 2012. Staat wat leuker op je kentekenbewijs en scheelt ook weer in de portemonnee. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.