Smart Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Jij verdient de 'Geen stijl' prijs! Quote
Alex VB Geplaatst 20 September, 2011 Geplaatst 20 September, 2011 Met Scratch X is dat niet meer te redden.. Gebruik de ultimate compound hiervoor.. 1 Quote
Gast Angelique Geplaatst 20 September, 2011 Geplaatst 20 September, 2011 Met Scratch X is dat niet meer te redden.. Gebruik de ultimate compound hiervoor.. Gedaan, en ik ben prettig verrast (lees: completely flabbergasted). De plekken op de deurstijl zjn zo goed als weg. Ik zal morgen een nieuwe foto maken, anders gelooft niemand me 1 Quote
Smart Geplaatst 20 September, 2011 Geplaatst 20 September, 2011 Ja, je blijft ons verbazen. Van een dip in een complete makeover! Ben inderdaad benieuwd naar het resultaat! FOTO'S!! Quote
Alex VB Geplaatst 21 September, 2011 Geplaatst 21 September, 2011 Ik zal maar niet zeggen dat ik verbaasd ben dat je geluisterd hebt En nu de hele wagen nog.. Quote
Gast Angelique Geplaatst 21 September, 2011 Geplaatst 21 September, 2011 Ik zal maar niet zeggen dat ik verbaasd ben dat je geluisterd hebt En nu de hele wagen nog.. Tsssssssssssssssssssssssssssssssss Feauteau.......na de Ultimate compound. Hele auto....later Quote
Frietbakker Geplaatst 21 September, 2011 Geplaatst 21 September, 2011 Zo, dat heb je fraai opgelost ! Nu nog een aanhangwagen met poetsspul achter je Sorento en je kan op pad als "De Rijdende Detailer" Quote
Smart Geplaatst 21 September, 2011 Geplaatst 21 September, 2011 Ik ben ook onder de indruk hoor! Quote
Gast Angelique Geplaatst 21 September, 2011 Geplaatst 21 September, 2011 Zo, dat heb je fraai opgelost ! Nu nog een aanhangwagen met poetsspul achter je Sorento en je kan op pad als "De Rijdende Detailer" Die is gek Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.