Zig71 Geplaatst 21 September, 2011 Geplaatst 21 September, 2011 Hallo Kia-fans, Mijn naam is Ingo, 40 jaar. Ik ben lid geworden omdat ik sinds gisteren de trotse eigenaar ben van een nieuwe Kia Rio. Tevens is dit ook mijn eerste Kia. Het betreft een 1.2 CVVT Super Pack in de kleur Bright Silver. Omdat ik deze kleur het mooist bij de auto vind passen en er toevallig een exemplaar in de showroom stond heb ik maar 2 weken hoeven wachten. Ik ben er zeer in mijn nopjes mee , de auto rijdt geweldig. Groetjes, Ingo Quote
bigwade Geplaatst 21 September, 2011 Geplaatst 21 September, 2011 Welkom mooie auto, heb em even in het garagedeel gezien, mooie velgen, stoere auto. Je bent denk ik 1 van de eerste hier. Veel plezier met de tuut en veel lees en post plezier hier. Quote
Smart Geplaatst 21 September, 2011 Geplaatst 21 September, 2011 Welkom op het forum Ingo. Veel lees- en postplezier toegewenst. En natuurlijk veel veilige km's toegewenst in je nieuwe aanwinst! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.