Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik heb een nieuwe Picanto met comfort en exterieur pakket. (zonder bleutooth radio dus)

Ik wil hier mijn eigen carkit inbouwen.

wie weet welke draad ik moet gebruiken om de radio te mutten bij een binnenkomend gesprek?

Guest Marcvane86
Posted

Gewoon even bij de dealer vragen. Als je een parrot inbouwt heb je het niet eens nodig aangezien die de speakers gewoon over neemt van de radio.

Hallo,

Ik heb een nieuwe Picanto met comfort en exterieur pakket. (zonder bleutooth radio dus)

Ik wil hier mijn eigen carkit inbouwen.

wie weet welke draad ik moet gebruiken om de radio te mutten bij een binnenkomend gesprek?

• 3 months later...
Posted

Ik heb mijn Nokia carkit ingebouwd met externe luidspreker.

ik ben bij de dealer geweest die kon mij niet vertellen of er een mute functie op de radio zit.

Carkit met bleutooth werkt wel alleen moet ik me radio uitzetten of het geluid dempen.

Posted

Oke! Ik heb vandaag de Parrot CK3100 besteld, met de juiste kabels en houders. Ken iemand die hem dan in gaat bouwen. Weet alleen nog niet precies waar ik 'm zal plaatsen, hoe heb jij dat in je dashboard verwerkt? Denk dat ik 'm plaats bij het ventilatie rooster rechts van het stuur.. Deze gaat via de speakers van de auto en als het goed is zit er wel auto-mute op.. Ben benieuwd!

Posted

ik heb alles weg gewerkt in de midden console.

achter de Ipod aansluitingen zit ruimte zat.

de bovenzijde hiervan zit allemaal geklikt niet geschroefd.

even je pook knop er af draaien en de stekkers los halen dan kan je overal makkelijk bij.

Oke! Ik heb vandaag de Parrot CK3100 besteld, met de juiste kabels en houders. Ken iemand die hem dan in gaat bouwen. Weet alleen nog niet precies waar ik 'm zal plaatsen, hoe heb jij dat in je dashboard verwerkt? Denk dat ik 'm plaats bij het ventilatie rooster rechts van het stuur.. Deze gaat via de speakers van de auto en als het goed is zit er wel auto-mute op.. Ben benieuwd!