Wisper Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Hallo ik zal me even voorstellen, daar ik hier nieuw ben op dit leuke forum. Ik ben Kees en ga over 5 weken rijden in onze nieuw aangeschafte Kia Picanto Festival airo, daar we eerst op vakantie gaan Nu heb ik een vraag en misschien weet iemand het antwoord. Ik wil graag een korte staaf antenne op mijn Picanto, maar onze Dealer had daar nog niet van gehoord. Wie weet hoe ik aan zo'n antenne kan komen? Alvast heel erg bedankt voor de reactie. Kees. Quote
Rio-man Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 deze kun je bij de meeste automaterialenhandels wel kopen. Hier in Zoetermeer, en in Den-Haag, zit Chris Slager automaterialen. ik denk dat je daar wel een grote kans van slagen hebt. In Den Haag zit Slager aan de Westvlietweg 64, en ook aan de Zilverstraat 27 zit een filiaal. Quote
Wisper Posted May 15, 2007 Author Posted May 15, 2007 Bedankt voor de reactie maar nog even dit. De montage van zo'n kortere antenne, is dat lange eraf draaien en dan de korte plaatsen, of moet dan alles vervangen worden. Want ik ben helemaal niet zo handig eigenlijk. Alvast bedankt Quote
Rio-man Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Ik weet niet hoe het bij de Picanto zit, maar bij de meeste auto's is het een kwestie van losdraaien vastdraaien klaar. Er zijn speciale verloopschroeven voor te krijgen, maar daarvoor moet je even bij bijv Slager informeren. Die weten het wel. Quote
Tazteam Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Bij de Picanto is het net als bij andere modellen/merken, gewoon losdraaien en de nieuwe plaatsen met de bijgeleverde pasboutjes. Is ook voor iemand die niet handig is een fluitje van een cent. En trouwens............proficiat met de aanschaf van je Picanto. Tis nog even wachten, maar dan.........veel plezier en veel veilige kilometers!!! Philip Quote
pema Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 http://www.onlinetuning.com/shop/catalog/index.php/cPath/2554_2647?osCsid=4e9bbfc299bfe663bb36dd8bc4dfa8c0 Quote
Recommended Posts