pvwensem Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Ik ben een verse Sorento bezitter. In mijn Sorento (nieuw type Adventure, diesel, automaat) blijkt een boordcomputer te zitten, waarover ik in de handleiding weinig lees. In mijn vorige auto betekende een boordcomputer: verbruikte liters brandstof, signalering bij oliepeil, koelvloestof, ruitenwisservloeistof, lampjes kapot, bandenspanning etc. en was interactief (menu doorlopen naar gewenste items). In de Sorento zie ik geen bediening terug en weet ik niet welke signaleringen ik krijg. Wie kan mij vertellen wat de Sorento boordcomputer eigenlijk weergeeft? Dank, dank en groet. Quote
Guest schoenmakertje Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 nou gelukkig hebben ze de funktie -gemiddeld verbruik en huidig verbruik er niet op gedaan, daar wordt je niet vrolijk van! verder stelt 't niets voor, kompas hoogte meter aleen dat aantal km tot volgende tankbeurt is handig, zat ook op m'n vorige peug. Quote
Recommended Posts