Lesch Geplaatst 1 Oktober, 2011 Geplaatst 1 Oktober, 2011 Half juni heb ik een picanto besteld, een 1.2 comfort - exterieur-style pack in de kleur titanium silver, helaas zit ik ook nog steeds te wachten, omdat op mijn koopcontract medio/eind augustus als aflever data staat ben ik afgelopen week maar eens gaan bellen, maar ik word er niet veel wijzer van: de dealer weet het niet tja waarschijnlijk (als ik geluk heb) staat hij op de boot daar wordt wel een beetje laconiek over gedaan, de importeur belt mij zo snel mogelijk terug heb een meldcode doorgegeven maar is ook alweer bijna een week geleden. Mijn huidige inruilauto heb ik nu ook nog moeten laten keuren, nou heb ik toch al heel wat automerken gereden maar zo extreem heb ik het nog niet meegemaakt, een minpunt! Het is nu inmiddels alweer oktober geworden en er zit niets anders op om gewoon maar weer te gaan wachten tot er teken van leven komt... Quote
betominice Geplaatst 1 Oktober, 2011 Geplaatst 1 Oktober, 2011 hallo lesch welkom op het forum Helaas is wachten altijd niet leuk maar hier zijn genoeg mede mensen met het probleem en het wachten zal worden beloond Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.