Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zomaar twee berichtjes in de pers van vandaag:

Amsterdam werkt aan gastvrijere stad. De Kamer van Koophandel heeft berekend dat de toeristische sector in Amsterdam jaarlijks circa 200 miljoen euro aan omzet misloopt doordat bezoekers na een slechte behandeling niet meer terugkomen. Het ruim 1 miljoen euro kostende project Welcome moet dit probleem oplossen.

Amsterdam maakt parkeren vuile auto duurder. De Amsterdamse PvdA-wethouder Tjeerd Herrema van Verkeer wil dat grote, zware en vervuilende auto's meer parkeergeld gaan betalen dan schone auto's. Parkeerders in Amsterdam moeten in de toekomst mogelijk hun kenteken bij de parkeerzuil intoetsen om te zien welk tarief ze betalen. GroenLinks, coalitiegenoot van de PvdA in Amsterdam, voert al jaren strijd tegen met name luxe terreinwagens, door GroenLinks asobakken genoemd.

Ga zo door Amsterdam, lekker gastvrij!

Geplaatst

Tsja, ik denk dat het een beetje onrealistisch is, dit plan. Hoe willen ze dat gaan doen met parkeerkaartjes en dergelijk?

Het is niet haalbaar om ervoor te zorgen dat iedereen op gewicht een kaartje gaat kopen, dat kan gewoon niet, of ze moeten op elke hoek van de straat een weegschaal gaan maken?

En zelfs als je iedereen een parkeerkaart zou geven (Nederland kennede: laat kopen), dan zou je nog niet uit de brand zijn, want w?t met de bezoekers van buitenaf, die niet van de regeling afweten, en dus nergens hun auto kwijt kunnen?

Zoals in de eerste post staat: Lekker gastvrij Amsterdam!

Mijn persoonlijke mening is dat ik het altijd al een rotstad heb gevonden, maar dat heeft weer ergens anders mee te maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...