Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik ben Salvatore Orlando en heb mijn Punto Evo ingeruilt tegen een KIA Rio SuperPack in de kleur wit.

De rede dat we dit deden is dat de Rio voor mij de enigste mooie vervanger was van mijn Punto Evo.

En natuurlijk niet te vergeten de Belastingdienst die me een loer draaide door de wegenbelasting weer in te gaan voeren en een diesel dan niets voor ons is!

Nou ik ga eens lezen wat ik nog aan mijn Rio kan gaan doen!

Guest Angelique
Posted

Hey Salvo,

Welkom op het KIA clubforum. :)

Gefeliciteerd met je nieuwe Rio! Spannende ruil, wij hebben net een Evo in bestelling staan :D

Posted

Hey Salvo,

Welkom op het KIA clubforum. :)

Gefeliciteerd met je nieuwe Rio! Spannende ruil, wij hebben net een Evo in bestelling staan :D

De Evo is echt een hele goede en mooie auto.

Helaas dat we te weinig kilometers maken voor een Diesel, de rede dat we deze wegdoen is dan ook dat het belastingvoordeel zal verdwijnen.

Welke Evo heb je besteld??

Posted

Dus van Evolutie naar Riolutie.......uhhh Revolutie!;)

Guest Angelique
Posted

De Evo is echt een hele goede en mooie auto.

Helaas dat we te weinig kilometers maken voor een Diesel, de rede dat we deze wegdoen is dan ook dat het belastingvoordeel zal verdwijnen.

Welke Evo heb je besteld??

Dezelfde als jij, maar dan in Cross over zwart. (mijn oog kon niet tegen die Progressive rode puntjes B) )

Posted

Dezelfde als jij, maar dan in Cross over zwart. (mijn oog kon niet tegen die Progressive rode puntjes B) )

Hadden we in eerste instantie ook, maar de dealer was onze Evo vergeten te bestellen!!!

Hij had deze over en omdat ie alle optie's had en we niets ervoor hoefde bij te betalen werd het deze met de rode puntjes :-)

We hebben door de prijsverlaging van 3000 euro wel 8000 euro afgeschreven in 1 jaar!!

Posted

Hadden we in eerste instantie ook, maar de dealer was onze Evo vergeten te bestellen!!!

Hij had deze over en omdat ie alle optie's had en we niets ervoor hoefde bij te betalen werd het deze met de rode puntjes :-)

We hebben door de prijsverlaging van 3000 euro wel 8000 euro afgeschreven in 1 jaar!!

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Van de week een Kia Picanto besteld.

Ik rijd nu een Grande Punto diesel en besloot om maar niet te wachten tot het belastingvoordeel weg is, want ik ben bang dat je dan helemaal geen drol meer voor je auto krijgt.

Ik heb afgelopen zomer mijn motorrijbewijs gehaald en sinds ik de motor heb, rijd ik geen meter meer in de auto. Natuurlijk komen de wintermaanden er weer aan en zal ik lekker met de Picanto naar mijn werk gaan.

Veel plezier straks met je Rio

gr. Ron

Posted

Toen ik las EVO had ik toch stiekem de hoop dat het om een mitsubishi lancer evo was ;)

Ik hoop dat de rio gaat bevallen.

Ik heb vandaag even hier bij nieuweautokopen.nl gekeken bij een zwarte picanto en een zwarte rio die net afgeleverd werden. Allebei leuke auto's om ook eens in het echt en van dichtbij te zien!