Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, Kan iemand mij vertellen wat er te doen is aan het geluid wat men hoort als ik iemand bel of gebeld wordt. Men zegt dat het klinkt alsof je in water rijd, heel veel ruis. Daarnaast is het geluid van de radio veel blikkeriger als van de USB of CD. De gehele navigatie is vorige week geupdate, merk nog geen verbetering.

EEn tevreden Sportage rijder

Posted

Hallo, Kan iemand mij vertellen wat er te doen is aan het geluid wat men hoort als ik iemand bel of gebeld wordt. Men zegt dat het klinkt alsof je in water rijd, heel veel ruis. Daarnaast is het geluid van de radio veel blikkeriger als van de USB of CD. De gehele navigatie is vorige week geupdate, merk nog geen verbetering.

Hey KiaSportageRijder

Ik ondervind daar weinig of geen probleem mee moet ik zeggen.

Okee, muziek vanaf de stick klinkt beter dan de radio, maar het is niet "ongelofelijk" beter, en het geluid dat doorgestuurd wordt vanaf de telefoon klinkt ook tamelijk goed.

Heb nog niet de indruk gehad dat ik door water reed of heel veel ruis had. Kan dat niet aan het type gsm liggen...?

Posted

Ik heb ook al verschillende opmerkingen gehad omtrent het bellen vanuit de wagen. Dat de geluidskwaliteit slecht is.

Heb het er nog niet over gehad met de dealer.

Misschien heeft iemand anders hier al een oplossing voor gekregen?

Posted

Ik heb ook al verschillende opmerkingen gehad omtrent het bellen vanuit de wagen. Dat de geluidskwaliteit slecht is.

Heb het er nog niet over gehad met de dealer.

Misschien heeft iemand anders hier al een oplossing voor gekregen?