Guest janoeska Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Kan iemand ons misschien vertellen hoe je de orginele Kia onderdelen zoals een sitebar (rond met 2 opstappen) en de rvs instaplijsten kan herkennen? Op de sitebars kan ik namelijk geen Kia sticker of merknaam vinden alleen een sticker van Cobra. En de rvs instaplijsten die geplaatst zijn hebben een licht grijse omlijsting ipv de standaard donker grijse, tegen zwart aan, kleur zoals hij af fabriek komt. Ik weet dat er imitatie onderdelen zijn (doorgaans goedkoper) en zou graag aan de weet komen of er al dan niet zichtbare verschillen zijn. Janoeska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 kwaliteit kan slechter zijn, ze kunnen afwijken kwa kleur, vorm en dikte, de officiele logo's van Kia kunnen ontbreken, eventuele productienummers ed kunnen ontbreken. ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xurf4xs Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Als het om de sidebars gaat kan het goed zijn dat je hier geen KIA logo op zult aantreffen. Bij mijn weten maakt KIA ook geen sitebars. De sitebars worden direct van Cobra afgenomen en gemonteerd. Cobra is ??n van de betere fabricanten van sitebars, beugels enzovoort voor de automotive industrie. Dus, geen zorgen over de sitebars van Cobra. Ik heb ook Cobra sitebars (zelf) om mijn Sorento geplaatst. Ze zitten er nog steeds aan, en de kwaliteit van de sitebars (inclusief de kunststof trede) zijn goed. De kunststof delen aan de Cobra sitebars zijn van betere kwaliteit dan de kunststof onderdelen van Kia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josua Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Hoi, je kunt eens kijken bij www.fullside.com echt super kwaliteit is echt aan te raden. gr. jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts