Martin1977 Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Als ik door de talen agenda blader kom ik bij mijn Kia rio 2011 helemaal de Nederlandse taal niet tegen. Hebben alle rio`s dat? Quote
Smart Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Mogelijk komt dat door de reeds gemaakt keuze van de Nederlandse taal. Je kunt dit testen door de Engelse of Duitse versie aan te klikken. Dan zal toch de Nederlandse taal wel tevoorschijn komen? Quote
Remko .me Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 De Rio is alleen in het Engels, Duits, Frans... etc maar geen nederlands helaas. De MP3, Radio, Bluetooth etc in het midden is wel gewoon Nederlands. Weet ook niet hoe dat kan. Je kunt de TRIP knop ingedrukt houden en dan krijg je het management control menu bij je stuur. Daar kun je instellingen aanpassen. Quote
Martin1977 Posted October 25, 2011 Author Posted October 25, 2011 Bedankt Remko ik dacht al dat ik iets fout had gedaan. Wel raar dat er zoveel talen in staan maar geen Nederlands. Zou iets voor kia zijn om een software update uit te laten voeren. Of zou dit niet mogelijk zijn???? Quote
Remko .me Posted October 25, 2011 Posted October 25, 2011 Ik denk dat het gewoon Engels blijft dus geen update. Vind je het heel erg vervelend? Quote
Martin1977 Posted October 25, 2011 Author Posted October 25, 2011 Nou ja vervelend is een groot woord maar had Nederlands gewoon leuker gevonden. Quote
Remko .me Posted October 25, 2011 Posted October 25, 2011 Bij mijn Venga was het ook Engels. Nu met de Rio niks anders eigenlijk. Was mij ook al opgevallen toen ik mijn Rio kreeg. Misschien komt er een update maar ik verwacht van niet eigenlijk. Het lijkt me toch wel een hele kleine moeite, zoveel vertaal woorden zijn het niet. Quote
Recommended Posts