Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, wie weet hoe de orginele bumper beschermstrips moeten zijn voor de Picanto. Is dat alleen de hoeken van de voor en achterbumper of zijn dat de hoeken van de voorbuper en de gehele breedte van de achterbumper? Ik heb n.l. strips voorzijde de hoeken en achter de gehele breedte, maar een kennis van mij heeft alleen de hoeken voor en achter. :?:

Wisper

Posted

Wat ik ervan weet is dat ALLEEN de hoeken beschermd worden.

Als ik ze had geplakt, dan had ik nu door een of andere kl##thommel geen schade aan mijn bumper gehad, of in ieder geval een stuk minder.

Dus alleen de hoeken worden beschermd..

Philip

Posted

Misschien een tip voor Picanto bezitters, dat volgens mijn Kia Dealer de beschermstrip over de gehele breedte van de achterbumper hoort te zitten en aan de voorzijde alleen de hoeken, dat staat ook een heel stuk mooier vind ik. Misschien is er echter wel een prijsverschil?

Wisper. :)

Posted

Als ik ze had geplakt, dan had ik nu door een of andere kl##thommel geen schade aan mijn bumper gehad, of in ieder geval een stuk minder.

Philip

Balen zeg!

Maar h?, je bent niet de enige met schade ;):lol:

Posted

Philip

Balen zeg!

Maar h?, je bent niet de enige met schade ;):lol:

Bij ons gelukkig alleen maar lakschade, en gelukkig voor een heel groot deel weg kunnen poetsen, maar een aantal diepe krassen blijven zichtbaar, maar ga hiervoor de bumper niet over laten spuiten.

Philip

Posted

Tsja, dat houd je altijd. Dat hebben wij ook gehad met de Rio, van die laml*llen die niet kijken waar ze rijden en dan vervolgens een mooie kras in je lak zetten.

Als het goed is, komt er een gloednieuwe voorbumper op onze Rio, gezien een van de bevestigingsranden afgebroken/afgescheurt is.

Posted

Bij een Picanto is het inderdaad zo dat er voor 2 lijsten op komen voor alleen de hoeken. En aan de achterkant komt een lijst over de volle breedte van de bumper.

Dit misstaat zeker niet.......