Eelco Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 Hallo allemaal, Ik ben Eelco Bos, 34 jaar wonend in leidschendam en ik heb afgelopen week een nieuwe kia rio besteld die al over twee weken in mijn bezit is(voorraad model)dit was toch wel een leuke optie aangezien de levertijden al richting de 6 maanden gaan. Vanwege de sterke modellen van kia(zeker de laatste tijd)zullen er denk ik aardig wat enthousiaste kia rijders zoals ik bijkomen de komende tijd!! De auto die ik besteld heb is een Kia Rio 1.2 plus pack met 17 inch af fabriek velgen in de kleur wendy brown. Kia is voor mij volledig nieuw maar ben echt te spreken over de kwaliteit van de auto en kijk zeker uit naar het rijden over twee weken. Na het lezen van de topic van een picanto rijder over het inbouwen van xenon in de lens lampen met een geweldig resultaat denk ik dat dat bij mij ook wel in de planning gaat komen en wellicht nog andere modificaties. Ik ga jullie graag op de hoogte houden van mijn ervaringen met de auto!!! Quote
Guest Angelique Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 Hoi Eelco, Welkom op het KIA clubforum Quote
truckertje Posted October 31, 2011 Posted October 31, 2011 Hoi Eelco, Welkom en alvast veel plezier met je Rio, Groetjes Marian Quote
MauS Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 ..... Na het lezen van de topic van een picanto rijder over het inbouwen van xenon in de lens lampen met een geweldig resultaat denk ik dat dat bij mij ook wel in de planning gaat komen en wellicht nog andere modificaties.... Welkom Eelco, ik kan maar 1 ding zeggen: DOEN! (maar wel van Pilot-Pro en 4300K) de lens lampen van Kia zijn er voor gemaakt geloof me, de eerste keer als jij in het donker rijdt zul je denken: *WAUW* en ik heb het getest om mijn vader in m'n picanto te laten rijden en ik in de zijne en dan elkaar tegemoet rijden ook met bochten 0,0 verblinding of strooilicht. een goede projectorlens zoals Kia ze heeft in combinatie met goede xenon (bv: pilot) is gewoon een fantastisch resultaat. ik wens je veel plezier met je nieuwe Rio! kleur is ook erg mooi trouwens!! (Zag hem vd week rijden) Quote
Recommended Posts