m.s.Pax Posted November 3, 2011 Posted November 3, 2011 Heeft iemand een groot navigatie scherm in zijn Kia Rio. Wij hadden namelijk de offerte getekend met groot navigatie scherm. Toen werd ons verteld dat het dasbord aangepast moest worden omdat er in onze auto een start stopknop zit. Wij hebbben zolang een tomtom te leen gekregen van de garage omdat ze toch wel erg graag de auto wilden omruilen. En met de belofte dat het dasbord in oktober nog klaar zou zijn. Maar als wij nu bellen wordt er gezegd dat het nog niet klaar is . Nu is mijn vraag zijn er al leden die wel een groot navigatie scherm in de auto hebben M.s.Pax Quote
HellRaver Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 Ik ben inmiddels een poll gestart als IEDEREEN deze in wil vullen dan kunnen we het makkelijk inventariseren. Inventarisatie kaartversie navigatie Alvast bedankt! Quote
m.s.Pax Posted November 9, 2011 Author Posted November 9, 2011 Ik ben inmiddels een poll gestart als IEDEREEN deze in wil vullen dan kunnen we het makkelijk inventariseren. Inventarisatie kaartversie navigatie Alvast bedankt! Wij hebben nog geen navigatie systeem in onze nieuwe kia rio omdat de garage zegt dat er nog geen goed dasbord paneel is. Daarom was mijn vraag of er al meer leden met een groot navigatie systeem in de kia Rio reden. Bij ons wordt gezegd dat omdat er start stop systeem in de auto zit het dasbordpaneel moet worden aangepast duurt nu inmiddels al meer als een maand. Quote
2Fast Posted November 24, 2011 Posted November 24, 2011 Hallo m.s.Pax Hier hetzelfde verhaal. Zojuist bij de garage geweest en het nieuwe paneel blijkt nog steeds niet beschikbaar te zijn. Ik heb zelf een Pioneer AVIC-F930BT besteld voor mijn RIO en hiervoor moet ook het paneel vervangen worden. Hierbij was het verhaal dat het paneel door pioneer om de radio word gebouwd en de connectoren voor de stuur modules en ipod / usb aansluitingen gemaakt moeten worden. De verwachting is inmiddels weer opgeschoven, de unit word nu in de 2e week van januari verwacht. Heb je zelf alweer contact gehad met je dealer? Heb je ook een Pioneer besteld of een Full Map navi van KIA zelf? Gr, Remco Quote
m.s.Pax Posted November 25, 2011 Author Posted November 25, 2011 Hallo m.s.Pax Hier hetzelfde verhaal. Zojuist bij de garage geweest en het nieuwe paneel blijkt nog steeds niet beschikbaar te zijn. Ik heb zelf een Pioneer AVIC-F930BT besteld voor mijn RIO en hiervoor moet ook het paneel vervangen worden. Hierbij was het verhaal dat het paneel door pioneer om de radio word gebouwd en de connectoren voor de stuur modules en ipod / usb aansluitingen gemaakt moeten worden. De verwachting is inmiddels weer opgeschoven, de unit word nu in de 2e week van januari verwacht. Heb je zelf alweer contact gehad met je dealer? Heb je ook een Pioneer besteld of een Full Map navi van KIA zelf? Gr, Remco Quote
2Fast Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 Hoi m.s. Pax, Is er bij jullie al enig duidelijkheid over het aangepast paneel voor de inbouw navigatie? Ik heb nog niets gehoord van mijn dealer. Gr, Remco Quote
Recommended Posts