jan-willem Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Hallo mensen ik heb een avital keyless entry 2101L setje, met 1 stelmotor. Moet ik die aansluiten of kan ik ook de bedrading/relais pakken, Alvast bedankt. Jan-Willem Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 6 November, 2011 Geplaatst 6 November, 2011 Naast je koppelings pendaal zit de stekker van de CV. Daar kan je de draden weghalen. Ronald Quote
bondi Geplaatst 6 November, 2011 Geplaatst 6 November, 2011 Is die avital 2101L dezelfde als de portiervergendelings uit de accessoires-lijst bij Kia Nederland? Want dan vragen ze, wel heel veel, geld voor de montage. Zo'n setje kost in Amerika nog geen $50,00. Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 6 November, 2011 Geplaatst 6 November, 2011 En bij SPY.nl nog minder met garantie Quote
jan-willem Geplaatst 6 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2011 klopt is inderdaad uit de accessoires kia lijst maar ik ga hem zelf inbouwen , zal morgen kijken voor een elektrische schema. Quote
bondi Geplaatst 7 November, 2011 Geplaatst 7 November, 2011 Dan ben ik zeker benieuwd of het lukt. Voor een schema houd ik mij zeer aanbevolen suc6 met inbouwen! Quote
dennis1976 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Naast je koppelings pendaal zit de stekker van de CV. Daar kan je de draden weghalen. Ronald Sorry voor het ophalen van een oud topic. De stekker waar u het over heeft, is dat die afgedopte 3 polige stekker (links van de koppeling). Of een van de 2 stekkers die in de etacs module steken? Ook kan ik de de 2 relais voor het openen/sluiten niet vinden. Het schema bied niet echt veel oplossing omdat daar geen pennummers bij staan. http://www.fotoshack.us/foto.php?id=53271schema.gif Bvd Dennis Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.