Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op zaterdag 27 augustus de koop gesloten voor mijn nieuwe Rio. Volgens de verkoper (en volgens Kia Nederland) zou de uitvoering superpack en o.a. signal red hard lopen , dus deze zou als eerste worden aangevoerd. Nou, niet dus. Ik ben nu ruim 2 maanden verder en nog geen Rio. Het laatste nieuws is dat de boot met mijn auto op 8-11 de haven van Rotterdam binnenloopt en dat ik dan zo'n 10 dagen later mijn auto kan ophalen. Mijn geduld wordt erg op de proef gesteld. Als tegemoetkoming/ compensatie heeft de dealer €500,- bovenop de eerder overeengekomen inruilprijs van mijn huidige auto gezet. Een mooi gebaar maar het wachten blijft toch lang duren.

Ook ik denk aan 17" LM-velgen voor de zomerbanden en de stalen 15" velgen voor de winterbanden. Het aanbod van KIA vind ik echter prijzig en winterbanden van Yokohama heeft niet mijn voorkeur. Heeft iemand hiervoor elders een goede deal gedaan? Details van de deal en adres?

Geplaatst

Welkom! Netjes van de dealer om een compensatie te doen voor het lange wachten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...