Jump to content

even voorstellen....

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marc,40 jaar,getrouwd en 2 kinderen. Woonachtig in het mooie Breukelen.(t.o het Kia Experience Center);)

Na een tijdje me verdiept te hebben in de Rio,hebben we gisteren de knoop doorgehakt.....we hebben een nieuwe Rio besteld!!

We hebben gekozen voor de wegenbelasting-vrije 1.2 comfort-plus pack incl. de 17'' phantomvelgen in de kleur metallic-zwart incl rvs gepolijste ramenlijsten (wat 'm net ff wat sjieker maakt,vind ik) en middenarmsteun.

Kan niet wachten tot het moment daar is dat hij voor de deur staat te glimmen. Uiteraard zal ik er dan een paar foto's van maken.

Groetjes,Marc

Gefeliciteerd! Hebben ze je een indicatie gegeven van de levertijd? Ben ik wel benieuwd naar (ik twijfel nog, maar misschien ga ik ook voor de nieuwe Rio).

Als alles volgens plan gaat wordt hij over 3 weken al afgeleverd. Was daar zelf ook erg verbaasd over,aangezien er meestal op nieuwe auto's toch wel een levertijd van 2 a 3 maanden zit,mits ze een voorraad hebben natuurlijk.

En dat was bij de Rio dus ook zo.

Woensdag 23 november is het zover,dan wordt onze nieuwe Rio afgeleverd. Al met al dus een levertijd van 2,5 week. Valt me dus erg mee,maar ja,zoals ik al eerder zei,het is een voorraad-auto!

• 2 weeks later...

Eindelijk staat hij voor de deur, mijn SuPeRio ;)

Wat een prachtige auto,kan niet anders zeggen. Zeker met die 17'' velgen. Heb al een hoop bekijks gehad onderweg.

Hoop hier nog heel veel rijplezier mee te mogen beleven!

post-5150-0-69022400-1322251168_thumb.jpg

Eindelijk staat hij voor de deur, mijn SuPeRio ;)

Wat een prachtige auto,kan niet anders zeggen. Zeker met die 17'' velgen. Heb al een hoop bekijks gehad onderweg.

Hoop hier nog heel veel rijplezier mee te mogen beleven!

Mooie Kia Rio !

Mijn vrouw heeft tot voor een maand geleden ook een Volvo V40 gereden. ( 2.0 T Prestige)

Heeft nu een nieuwe KIA New Model Picanto 1.2 met Packs

Is wel ff wennen, maar als 2e auto functioneert deze prima.

Jij zal ook best wat vermogen nu inleveren ...... van 200 Pk naar 90 pk of zo ??

Veel plezier met je nieuwe Kia Rio.

Ron.