Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 13 November, 2011 Geplaatst 13 November, 2011 Hierbij benoem ik mijn sorento tot probleem wagen. 212.000 op de teller, blijkbaar is het gewoon op allemaal. Zucht, weer olie lekkage. (motorolie naar het lijkt) het lekt door een pakking tussen de bak en het blok. (zal wel een keerring ergens zijn)Elke ochtend een klein plasje olie onder de auto, dus niet enkel wat zweterij.Kan de versnellingsbak er makkelijk tussenuitgehaald worden of moet ook de tussenbak van zijn plek?Zitten hier nog onderdelen die met een veer op hun plek worden gehouden of is het relatief 'safe' sleutelwerk?Afwegingen waarbij meningen welkom zijn:1. Is het de moeite (kwa kosten) nog waard om dit te doen?2. Als ik het laat doen welke pakkingen en keerringen vervang ik dan meteen mee?(De kans bestaat dat mijn lokale garage het niet wil doen om dat hij geen ervaring heeft met tussenbakken, heb nog geen idee waar ik dan naartoe moet om te voorkomen dat dit een belachelijke kostenpost wordt Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.