Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 14 November, 2011 Geplaatst 14 November, 2011 Ik heb een kia carens 1800 automaat. Nu heb ik een probleem, als ik de auto in de drive zet komt het regelmatig voor dat hij niets doet. als ik hem dan doorzet in de 2e versnlling(bergversnelling) doet hij het wel. Als ik hem dan terug zet in de drive is er niets meer aan de hand.Ook heb ik gemerkt dat als hij in de drive staat hij niet meer vooruit kruipt wat hij eigenlijk zou moeten doen.De auto heeft 100000 km gelopen.vandaag merkte ik ook dat hij niet opschakelde toen ik weg wilde rijden. het toerental lopt dan op en gebeurt niets.Ik moet dan even het gas loslaten en dan langzaam weer gasgeven en de auto echt de gelegenheid geven om op te schakelen. ne enkele km gereden te hebben was het weer over.Ik ben in de garage gewest en dar konden ze niets vinden. naar mijn gevoe is ht een mechanisch probleem, maar ik weet niet waar ik naar moet zoeken.wie oh wie kan mij meer informatie geven ver dit probleem.alvast bedankt voor de reactie. Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.