Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

K&N (van de filters) is op zoek naar een Sorento proefri

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Deze vraag kwam via mijn email binnen:

Hallo mijn naam is Patrick Jacobs en ik werk voor K&N. Voor de ontwikkeling van nieuwe producten zijn we dringend opzoek naar mensen met een Kia Sorento die mee willen werken aan de ontwikkeling voor een lucht filter kit. Zou u bij u in de club eens willen rond vragen of er iemand intresse in heeft om hier aan mee te werken. Als de kit klaar is, en hij wint vermogen mag hij de kit gratis hebben.

Mocht u iemand weten of iemand wil meer informatie hebben laat hem of haar dan even een mailtje sturen naar: patrickj@knfilters.com

Met vriendelijke groet,

Patrick jacobs

Product development technician K&N.

Bij navraag welk type motor men wilde gebruiken het volgende:

Hoi Andre.

Bedankt voor de reactie. een vervangings filter van K&N geeft inderdaad niet echt de vermogens winst die je verwacht, hiervoor moet je meer aan een openlucht filter denken. We zijn van plan de 2.5 diesel en de 2.4 benzine onder handen te gaan nemen. dus als u iemand in de club heeft die er evt interesse in heeft zou u dan willen vragen of hij of zij contact met mij wil nemen. patrickj@knfilters.com

Met vriendelijke groet,

Patrick jacobs

Product development technician K&N.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...