Tahier01 Geplaatst 30 December, 2011 Geplaatst 30 December, 2011 Wij hebben ook een Rio in de kleur Graphite besteld in september. Wel benzine, maar de verwachtte levertijd is ook jan/feb 2012. (Bijna! :clap: ) Dus misschien is die kleur inderdaad wel de factor. Ten tijde van mijn bestelling stond deze kleur ook niet in het Kia center. Groet, Bram Gister dan maar toch mijn dealer even gebeld met de vraag naar de status: Antwoord van de dealer: Staat nog steeds in backorder. verwachte levertijd is dus nog steeds hetzelfde. Afwachten dus maar Volgende week zouden ze een Graphite voor showmodel moeten krijgen. Dan zal ik even langs gaan om te gluren Quote
Brambeer Geplaatst 30 December, 2011 Geplaatst 30 December, 2011 Volgende week zouden ze een Graphite voor showmodel moeten krijgen.Dan zal ik even langs gaan om te gluren Dit is bij de dealer in Barendrecht? Dat is niet zo ver van hier, dan gaan wij ook even gluren ^^. Bedankt!. Quote
Tahier01 Geplaatst 30 December, 2011 Geplaatst 30 December, 2011 Dit is bij de dealer in Barendrecht? Dat is niet zo ver van hier, dan gaan wij ook even gluren ^^. Bedankt!. Ik zou een telefoontje krijgen van de dealer als tie volgende week in de Showroom staat. Zodra ik die krijg zal ik het je melden. Quote
Tahier01 Geplaatst 13 Januari, 2012 Geplaatst 13 Januari, 2012 @ Brambeer > gister langs geweest bij de Kia Dealer in Barendrecht. Graphite kleurtje staat nu in de Showroom. Mocht je interesse hebben dan zou je eventueel langs kunnen rijden:p Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.