MarcV Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Hallo mensen, Ik heb een vraag: Als je de klep normaal (ruit + klep) opent gaat dan de verlichting in de kofferklep branden of niet? Want als je alleen de ruit opent gaat het kofferbak lampje wel branden. Is dit normaal of niet? Wat kan dan het probleem zijn? Groetjes Marc Quote
Wimis on Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Even gecheckt bij de Sportage II: Ruit open, lamp aan. Klep (+ruit) open, lamp aan. Kan het zijn dat je de contactjes even moeten nalopen/inspuiten.......... 1 Quote
MarcV Posted November 28, 2011 Author Posted November 28, 2011 Je had helemaal gelijk even de contacten gesprayd en contact een paar keer open/dicht en we hebben weer licht. Bedankt voor de snelle hulp Gr. Marc Quote
Wimis on Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Je mag mij bedanken dan via die knop, ..................verlies ik wel 1x Quote
Recommended Posts