ilona Geplaatst 28 November, 2011 Geplaatst 28 November, 2011 Vandaag Picanto opgehaald. Alles prima alleen jammer dat er voor geen elektrische ramen opzitten. Volgens mij staat dat nl wel in de folder, ik zie bij het lijstje specs een "s" erachter staan..... is dat een foutje? Is dat nu jammer voor ons? Quote
ilona Geplaatst 28 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 November, 2011 Hierbij een foto van de folder met specificaties, of zien wij het verkeerd? Quote
JEDEGO Geplaatst 28 November, 2011 Geplaatst 28 November, 2011 Uit nieuwsgierigheid even de prijslijst erbij gepakt omdat mij dit ook bij staat. In de prijslijst staat dat dit niet standaard bij de Base uitrusting hoort. Dit is de meest recente file die je op de site van Kia kan downloaden. Mocht je de analoge prijslijst bij de Kia-dealer hebben gekregen tijdens de aanschaf, dan is het een idee om hierover bij ze te informeren. Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 28 November, 2011 Geplaatst 28 November, 2011 Vreemd dat de dealer een folder heeft waar de base uitvoering standaard elektrische ramen vóór heeft. De base heeft namelijk géén elektrische ramen, en dat is altijd zo geweest. Ik zou het even aankaarten bij de dealer en ben benieuwd wat daar de uitkomst van zal zijn. Quote
Picanto2011 Geplaatst 28 November, 2011 Geplaatst 28 November, 2011 Hallo, als ik me goed herinner is in de eerste folder 1 april 2011 wel aangegeven dat er elk bedienbare ramen in de 1.2 base versie zou zitten. In de latere folder rond 15 april is die optie verdwenen. Bij ons is toen gezegd dat het een foutje betrof. En dan doe je niet zoveel meer. Zit er gewoon niet op. Gr, Ben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.