Ga naar inhoud

14 inch wielen 5.5J RT 45


r.vanrookhuizen

Aanbevolen Berichten

Allereerst is de prijs voor die set dusdanig gunstig dat het ofwel een werelddeal is ofwel er is iets mee aan de hand. Banden bijna kaal, velgen (intern) gehaarscheurd, krom, van total-loss voertuig afkomstig etc. etc.

Dus uiterste voorzichtigheid is geboden.

Vervolgens heb je ook alle perikelen van medeforummers kunnen lezen die andere banden monteerden met afwijkende maten. Qua afrolomtrek van de band moet dit met deze maten wel kunnen (wijkt een procent of 4 af dus is niet dramatisch), echter die breedte baart mij toch zorgen. Garanderen dat dit niet tegen de wielkasten gaat aanlopen kan ik niet.

Natuurlijk is het mooi zo'n setje lichtmetaal, maar zo als jouw picanto er nu bijstaat is toch ook al zeer fraai te noemen.

Aan de andere kant, als die banden en velgen in orde zijn kun je ze waarschijnlijk voor meer geld weer verkopen als het toch niet zou blijken te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tot zo ver alles prima.

Misschien mazzel,even afwachten.

Met 2e hand navigatie was ik ook blij,nu iets minder.

Blijft risico.

Leven is risico,

Zonder risico geen leven.

Volgens zeggen zou ik ze voor meer kunnen verkopen,is misschien ook wel wat.

Voorlopig ben ik erwel blij mee.

Ook met alle hulp

Ronald

post-4398-0-25790900-1323099467_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...