Jump to content

Kia Rio 2011 Navigatie achteraf inbouwen

Recommended Posts

Posted

Beste Rio kilometer trekkers,

Aangezien ik volgende week een kia rio krijg van de zaak. Vroeg ik mij af of jullie weten of er achteraf de navigatie met camera in gebouwd kan worden.Aangezien de garage mij daar geen antwoord op kon geven. Misschien dat er mensen met een super pack even willen kijken of in het handvat al wel een gaatje zit.

Alvast bedankt

Posted

De dealer kan gewoon een inbouw navigatie inbouwen.

Kijk naar de accessoires. Als je een ander systeem wilt, raad ik je aan naar een navigatieboer te rijden. Er zijn gewoon frontjes te bestellen voor de Rio. Daarnaast is een achteruitrijcamera prima achteraf in te bouwen.

4%20Pioneer%20kit%20Avic-F320BT640x320.jpg

Maar natuurlijk kun je alle navigaties inbouwen!

Ik was 1000 euro kwijt bij mijn oude auto bij de Kia Venga. Had toen de Pioneer F920BT -- werkte erg goed met achteruitrijcamera.

Ik heb trouwens de opbouw navigatie, voor als je geïnteresseerd bent, het werkt echt PERFECT en ziet er nog niet eens zo gek uit. Kosten 499 euro;

PA087201.jpg

PB067436.jpg

Achterkant:

PA157318.jpg

Als ik betere foto's moet maken, moet je het even zeggen, maar krijg de indruk dat jij echt INBOUW wilt.

Posted

Ik had dit gevraagd bij een kia dealer. Hij gaf aan dat de navigatie wat in de brochure staat niet acheraf in te bouwen is. Als ik hem goed begreep zit het dus alleen bij de Rio's die met navi uit de fabriek komen.

Ik weet niet 100% of dit ook echt zo is, als iemand dit kan verifieren zal dat fijn zijn. Ik ben ook wel geintresseerd in de navi, had feen zin om 3/4 maanden te wachten daarvoor :P

Posted

De fabriek navigatie is inderdaad niet achteraf in de bouwen.

Wel kun je kiezen voor mijn navi, dus dashboard opbouw of gewoon een ander willekeurig goed navigatiemerk inbouwen. Dit doet de dealer voor je, of een navi boer.

Je kunt dan ook kiezen voor een achteruitrijcamera.

Maar zoals in de brochure krijg je de navi niet, dat is enkel en alleen vanaf fabriek.

Als het je alleen om de navigatie gaat, je mag wel een keer naar mijne komen kijken......... dat is opbouw.

Als je inbouw wilt zien, dan kun je gewoon bij een zaak binnenlopen, of even bij je dealer - ze hebben vaak opstellingen staan van navigaties.

Posted

Super bedankt voor jullie info, ik ga wel kijken inbouw pioneer met camera. Ik ga de garage bellen en hou jullie op de hoogte hoe het inbouwen gaat.