anke2304 Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Hallo, Sinds augustus 2011 heb ik de kia picanto comfort pack , 5 drs. Het was de moeite waard om voor deze auto te gaan sparen. De eerste 2500 kilometer reed ik met volop plezier en gemak. vervolgens 1 probleem gehad met het startblokkeer systeem omdat de gegevens in de elec. sleutel waren 'verschoven' , waarschijnlijk door magneet? probleem was snel opgelost door de sleutel opnieuw te laten programmeren. Nu bij 3200 kilometer is de stuurbekrachtiging kapot gegaan. Dit past natuurlijk niet bij de verwachting die ik had om een nieuwe auto te kopen. Zijn er meer mensen bij wie de stuurbekrachtiging kapot is gegaan? gelukkig is er dan nog de kia garage in doetinchem die het weer voor me gaat repareren , en ik tot die tijd een leen kia mee krijg ......... maar toch jammer dat je auto na 3 maanden al zo'n probleem heeft. ik wil weer op pad kunnen gaan met mijn eigen rode kia Quote
Effenix Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Misschien heb je gewoon pech. Ik heb dit probleem nog niet vaker langs zien komen. Quote
Recommended Posts