kek Kiaatje Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Bij deze , zal ik mijzelf even voorstellen in het introductieforum, Gekozen voor een nieuwe Rio, 1.2 , Superpack, fresh beige, met speciaal cognac / creme interieur. Echt een leuke kleurencombi die (nog) niet in de brochure wordt aangeboden . Het maakt de auto net even wat frisser van binnen. De auto stond in de showroom en tja we waren meteen om. Dat was hem. Na 7 jaar was ons huidige autootje wel weer eens aan vervanging toe en wat doe je dan .. Speuren op internet natuurlijk. Veel autotest lezen en vooral reviews ! Nu rijden er nog niet zo heel veel Rio's op de weg ( ze zijn nog zeldzaam in het wild). Maar de Rio valt meteen op door zijn volwassen uitstraling, mooie strakke lijnen , led verlichting, een prima interieur met veel luxe mogelijkheden voor een hele nette prijs . Standaard prima veiligheidsvoorzieningen (bijv gordijnarbags !! hill assist , emergency brake lights .. kom daar eens mee weg bij een duitse autofabrikant zonder meerprijs.. Dat wordt dan heel lastig .. Garantie .,.. ook zoiets, 7 jaar waarvan 3 jaar onbeperkt ! of 150000 km. heel erg netjes. Het is allemaal niet zo moeilijk, produceer zo goedkoop mogelijk en zorg zo dat je onderdelen betaalbaar blijven. Gooi veel onderdelen op vrd in Europa en als er iets stuk is dan wissel je dat gewoon uit .. klaar .. 7 jaar lang geen gezeur over coulance en kosten .. mooi toch ! Kun je nagaan, ik ben enthousiast en mijn vrouw gaat erin rijden ... Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.. we moeten nog een paar dagen wachten op onze nieuwe aanwinst .. gr Kiaatje Quote
Preston Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Welkom op het forum Kek.. Feli met de nieuwe aanwinst voor K(i)aatje... veel fijne en veilige Kekke KIa Kilometers toegewenst ! Quote
kek Kiaatje Posted December 21, 2011 Author Posted December 21, 2011 Thanks Labra, Het is te " (g) Kek" Morgen gaan we hem ophalen ! ff wat foto's schieten ... en hopen maar dat ie weer een paar jaar meegaat zonder problemen ! gr Kiaatje Quote
Recommended Posts